Usluge

Na pravom ste mjestu ako trebate

Na ovoj stranici se možete informirati o uslugama koje nudimo. Bilo da vam treba grafički ili web dizajn, dizajn aplikacije, video oglas ili copywriting, u nastavku možete naći pojašnjenje same usluge s kratkim opisom procesa rada. Ukoliko vam je potrebna neka od usluga ili želite dodatne informacije, slobodno nas kontaktirajte putem kontakt obrasca ili na email adresu.

Na slici je prikazan radni stol prepun radnog materijala sa monitorom na kojemu piše "Logo"

Dizajn logotipa

Vizualni identitet započinje logotipom, zaštitnim znakom svake tvrtke i branda. Logo je „lice“ tvrtke koje je predstavlja kao i njezin brand. Vrlo često je sam logo prepoznatljiviji i od imena tvrtke. Logo je bitan dio marketinške strategije te mu stoga treba posvetiti posebnu pažnju. Profesionalno izrađen logo pomoći će da se ostavi upečatljiv prvi dojam, da se tvrtka istakne među konkurencijom, da klijentima bude privlačan te time pomogne u stvaranju vjernosti brandu. Zbog svega navedenog bitno je da dizajn i izrada logotipa bude u skladu s marketinškom strategijom, djelatnošću tvrtke i standardima unutar industrije. Kod dobrog loga obraća se pažnja na izbor tipografije i karakterističnih boja te ako sadrži znak, on treba biti jednostavan i simboličan, a značenje u skladu s imenom i djelatnošću tvrtke te se mora moći lako aplicirati na različite reklamne materijale i formate.

Izrada logotipa započinje dogovorom s klijentom, slušanjem klijentovih želja i potreba te se kreće u izradu. Nakon odabira jednog od ponuđenih prijedloga, logo dorađujemo do finalnog rješenja koliko je potrebno. Gotov logotip dostavljamo u vektorskom (ai, eps, pdf) i rasterskom (jpg, png) obliku, uz odabir karakteristične tipografije i sustava boja.

Vizualni identitet

Ako vam uz logo treba i dizajn ostalih poslovnih dokumenata, poput posjetnica, poslovnih mapa ili memoranduma, onda ćete možda željeti izraditi vizualni identitet tvrtke odnosno knjigu grafičkih standarda. Vizualni identitet sadrži logo kao nit vodilju u definiranju boja, tipografije i ostalih bitnih stavki vizualnog identiteta. Ukoliko već posjedujete logo s kojim ste zadovoljni, možete upotpuniti vizualni identitet s ostalim stavkama bez dodatne izrade novog logotipa.

Vizualni identitet u osnovnom paketu uključuje dizajn logotipa, memoranduma, posjetnice, kuverte, pečata i potpisa elektroničke pošte. Ukoliko imate potrebe za dodatnim stavkama one se mogu dodati, poput: standardnog izgleda oglasa, oslikavanja vozila ili voznog parka, izloga, unutrašnjosti poslovnog prostora, billboarda, kataloga, reklamnih displaya, promotivnih artikala ili bilo kojeg drugog tiskanog ili digitalnog medija koji odgovara vašim marketinškim potrebama.

Kod dogovora za izradu kompleksnijeg vizualnog identiteta dogovaraju se i sve stavke koje su klijentu potrebne te se cijena formira specifično za svakog klijenta.

Na slici su prikazani razni proizvodi poput mape za dokumente, promo kutije, olovke, memorandumi i sl. na sivoj podlozi. Svi proizvodi su žute, crvene i bijele boje.
Na slici su prikazane ženske ruke kako drže pametni telefon sa smeđim zaslonom na kojemu piše "Vaša aplikacija". Ispred je laptop na čijem monitoru se nalazi ista slika. Laptop se nalazi na bijelom stolu na kojemu je i šaica kave, bilježnica sa olovkama te cvijeće.

Dizajn i izrada web stranica i mobilnih aplikacija (UI/UX design)

Logotip je prvi dojam na klijente, a web stranica je vaša prva interakcija s njima. U današnjem digitalnom svijetu o važnosti web stranica ne treba puno govoriti. Web stranica je vaša digitalna posjetnica, mjesto gdje će klijenti saznati o uslugama i proizvodima koje nudite, kako da stupe u kontakt s vama i mnoge druge bitne informacije. Dizajn i optimizacija web stranice su podjednako bitni kako biste se razlikovali od konkurencije te predstavili svoje poslovanje na najbolji način. Jednostavne, moderne i funkcionalne stranice su ključ kako bi vaše internet mjesto u potpunosti poslužilo svojoj svrsi.

Mobilne aplikacije su postale sastavni dio poslovanja za mnoge industrije. Pametni telefoni su prepuni raznih aplikacija pa istaknuti se jedinstvenim dizajnom postaje sve bitnije. Osim jednostavnosti upotrebe i funkcionalnosti same aplikacije, atraktivan i moderan dizajn je ono što će klijente privući i zadržati na vašoj aplikaciji.

Ukoliko trebate dizajn i izradu web stranice, mobilne ili web aplikacije slobodno nam se javite.

DIZAJN AMBALAŽE I ETIKETA ZA PROIZVODE (packaging design)

Ambalaža je materijal u kojem se nalazi vaš proizvod. Ambalaža mora ispuniti brojne funkcije: mora biti funkcionalna, očuvati sigurnost vašeg proizvoda na skladištu i u transportu, ali se mora i izdvojiti od svoje konkurencije. To se postiže sa dobrim dizajnom. Čak i prije nego što kupci isprobaju vaš proizvod, ambalaža je prvo što će vidjeti te će se često baš prema njoj odlučiti da li će vaš proizvod biti baš njihov odabir. Dobar dizajn će privući pažnju, ali i dati kupcu sve potrebne informacije o proizvodu. Dobar dizajn je istovremeno estetski zanimljiv i primjetan, ali i informativan i jasan.

Poput ambalaže, i dizajn etikete treba ispuniti svoju funkciju, treba privući klijenta dok istovremeno jasno prenosi informacije o proizvodu. Pošto je površina etikete manja, time je i opseg dizajna ograničen. Zbog toga dizajn treba biti efikasan i jasan, kako bi kupac mogao odmah prepoznati proizvod.

Bilo da se radi o dizajnu ambalaže prehrambenih proizvoda, dizajnu ambalaže kozmetičkih proizvoda, farmaceutskih proizvoda ili etiketa na bocama (npr. vino, ulje, med i sl.), nudimo uslugu dizajna koja će zadovoljiti sve posljednje trendove i standarde.

Na slici su prikazane dvije limenke sa natpisom "Packaging design". Jedna je limenka zelene boje, druga roze boje. Obje ledbe u zraku te se ispod njih vidi sjena. Pozadina je bež boje.
Na slici vidimo ženske ruke kako su položene na debeli katalog koji je otvoren po sredini. Katalog se nalazi na tamnom stolu. S jedne strane slike je cvijeće bijele boje, s druge su naočale za čitanje položene na stol .

Dizajn tiskanih medija (print design)

Iako se može činiti kako je tiskanih medija sve manje, oni su još uvijek prisutni. Ako dobro pogledate oko sebe, tiskani mediji, a time i dizajn su još uvijek svuda oko nas. Posjetnice koje dajemo klijentima, katalozi i brošure koje dobivamo u dućanima i agencijama, plakati i billboardi koje gledamo na ulicama su primjeri da su tiskani mediji još uvijek jedan od najbitnijih oblika oglašavanja.

Baš kao i kod digitalnog dizajna, svrha tiskanog dizajna je da upotrijebi vizualne grafičke elemente kako bi prenio specifičnu poruku onima koji ga gledaju. Svaka tvrtka, proizvod i usluga će, naravno, imati svoje potrebe kod dizajna te različitu publiku koju žele privući, međutim sam dizajn uvijek treba biti jednostavan i efektivan kako bi prenio poruku što jasnije.

Vrsta tiskanih medija ima puno: katalozi, brošure, letci, posjetnice, memorandumi, znakovi i natpisi za ulaze, plakati, billboardi, cjenici, itd. su samo nekih od njih, a ukoliko vam treba dizajn za bilo koju od navedenih vrsta tiskanih medija, slobodno nam se javite te ćemo vam pomoći napraviti dizajn točno prema vašim potrebama.

Dizajn digitalnih medija (digital design)

Donedavno su katalozi brošure i ostali promotivni materijali bili rezervirani isključivo za tiskane medije, međutim to se mijenja. Sa sve boljom tehnologijom te rastom ekološke osviještenosti, potreba za digitalnim verzijama dosadašnjih tiskanih medija je sve veća. Tvrtke se sve više odlučuju na digitalne verzije svojih kataloga ili brošura te potreba za njima raste. Katalozi se mogu veoma lako prelistati na mobitelu, tabletu ili kompjuteru te je digitalno oblikovanje istih počelo dobivati svoj sve veći prostor. Uz promjenu sa tiska na digitalni oblik, sve je veća potražnja za dizajnom eknjiga, digitalnih oglasa, online kampanja te objava na društvenim mrežama.

Uz stvaranje novih digitalnih sadržaja, mnoge tvrtke također trebaju prijenos sa tiskanih medija na nove digitalne formate. To je posebno slučaj kod eknjiga i nekih oblika kataloga te dokumenata.

Nudimo kompletnu uslugu digitalnog dizajna, bilo da se radi o prijenosu sa tiska na digitalno ili stvaranje potpuno novog digitalnog dizajna. Naručite svoj katalog, letak, eknjigu, brošuru za objavu na vašoj stranici, dizajn oglasa za objavljivanje na nekom portalu ili pak postove za online kampanje i društvene mreže (poput GoogleAds, Facebook, Instagram, itd.).

Na slici vidimo radni stol prepun fascikala i uredskog pribora te sa monitorom na kojemu je napisano "marketing strategy"
Na slici je prikazan grafički pametni telefon iz kojeg izlaze brojne ikone. Telefon se nalazi na žarko plavoj podlozi.

Izrada animiranih reklamnih videa (graphic motion design)

Animacija je termin koji obuhvaća skoro sve što sadrži pokret, međutim u ovom kontekstu govorimo o grafičkim elementima, koji su inače statične prirode, koje pomoću animacija “oživljavamo” te im dajemo pokret. Na taj način možemo pokrenuti naše logotipove, bannere, oglase, ali i napraviti reklamna videa u kojima ćemo detaljnije predstaviti naše usluge i proizvode. U današnje vrijeme, takva videa su preplavila medije. Kratka informativna videa su puno efikasnija u privlačenju i zadržavanju pažnje potencijalnih klijenata te stoga njihovu važnost i važnost samog dizajna ne treba podcjenjivati. U svijetu brzih informacija i velike konkurencije, odabir ovakve vrste oglasa ili samo dodavanje animiranih elemenata vizualnom identitetu, pogotovo za korištenje na društvenim mrežama, može privući klijente baš k vama te pomoći u predstavljanju vaše tvrtke na najmoderniji i najefikasniji način.

Ukoliko trebate neku od animiranih usluga bila to animacija za prezentaciju, reklamni video ili se pak dvoumite oko usluga koje vam trebaju, slobodno nas kontaktirajte pomoći ćemo vam napraviti najbolji animirani odabir.

Oslikavanje vozila i poslovnih prostora

Ukoliko tvrtka ima vozila, jedan od najboljih mjesta za reklamu su upravo ona. Svi smo puno puta primijetili pa i zapamtili vozila sa zanimljivim dizajnom. Dok se vozimo po gradu, gledamo druga vozila te nam neka privuku pažnju. Predstavljanje proizvoda i usluga na vozilima je jedan od najefikasnijih načina da se tvrtka predstavi potencijalnim klijentima. Stoga ne treba podcjenjivati važnost dobrog dizajna na vozilu. Takav dizajn treba biti uočljiv, ali i informativan i lako čitljiv, jer ipak ih često čitamo u brzini.

Uz oslikavanje vozila, jedan malo manje pokretan način oglašavanja je oslikavanje samog poslovnog prostora. Možda imate izlog, a možda samo ured. Bilo kako bilo, ukrašavanje izloga ili uredskih vrata i zidova može biti veoma dobar način privlačenja i zadržavanja klijenata. Svatko tko je šetao gradom i gledao izloge zna da dobar izlog može brzo privući pažnju. Isto tako može biti mjesto gdje ćete odmah informirati (a možda i zabaviti) potencijalne kupce o svojim proizvodima i uslugama. Isto tako uljepšavanje ureda može biti dovoljno da se podigne razina zadovoljstva kod klijenata.

Ukoliko vam treba takva usluga, slobodno nas kontaktirajte.

Na slici se nalazi crveno oslikan kombi sa riječima "slogan" i "logo" ispisanim bijelim slovima. Kombi se nalazi na crveno/rozoj podlozi.
Na slici se nalazi stol na kojemu se nalaze laptom, bilježnica na kojoj piše "We are all a work progress", dvije plave kemijske olovke te podloga stola je bijela sa crtežom žarulja.

Copywriting

Copywriting ili kreativno pisanje je proces pisanja marketinških i promotivnih materijala za klijente u svrhu motiviranja kupca da poduzme neki oblik radnje, bilo da je to kupnja, klik na link, donacija ili naručivanje usluge. U današnje vrijeme smo okruženi primjerima copywritinga, bilo na društvenim mrežama, web stranicama, reklamama na radiju ili televiziji te tiskanim medijima. Sav tekst koji pročitate na takvim mjestima, a koji objašnjava proizvod ili uslugu spada pod copywriting. Baš zbog toga važnost copywritinga ne treba podcijeniti.

Uz same tesktove koje objašnjavaju uslugu, u copywriting spada i osmišljavanje slogana (krilatica) za tvrtke ili proizvode. Kratka i jasna krilatica je jedan od načina na koji privući pažnju kupca te ona pomaže u prepoznatljivosti i pamtljivosti tvrtke. Poznate su nam mnoge, a i Vi možete imati svoju.

Imenovanje tvrtke ili proizvoda je ozbiljni dio copywritinga. Važnost imena ne treba previše objašnjavati. Ime koje je specifično, koje će predstavljati vaš posao ili proizvod je prvi korak u stvaranju sveukupnog branda.

Promotivni artikli

Ako želite privući kupce i ostaviti nezaboravan dojam na njih, jedan od najboljih načina je da im poklonite besplatan poklon. Ljudi vole poklone i male znakove pažnje, pa tako čak i malen poklon, poput kemijske olovke ili šalice zamotane u lijepi paket može učiniti klijenta sretnim. Uz to, svaki put kada će upotrebljavati tu kemijsku olovku ili piti jutarnju kavu iz šalice sa vašim logom, povezivat će te male ugode sa vašim brendom, a i bit će konstantan podsjetnik na brend koji im je poklonio divan poklon.

Sa promotivnim materijalima je stoga teško pogriješiti, a i ponuda samih poklona je velika te je lako prilagoditi poklone pojedinim klijentima ili kupcima. Od ekskluzivnijih poklona za pojedine klijente do promotivnih materijala namijenjenih većem broju kupaca, ono što je važno je – dizajn. Majicu može pokloniti svatko, ali nije garancija da će je klijent željeti i nositi te time promovirati vaš proizvod ili uslugu. Sa dobrim dizajnom, bilo koji promotivni materijal postaje ne samo običan poklon, već vaša mala reklama koju klijenti će ne samo koristiti već i uživati u njima te time promovirati vas na najbolji mogući način.

Na slici vidimo bijelu majicu sa tiskom. Otisnut je crni krug u kojemu je bijelim slovima ispisan "Design studio since 1977" te ikone fotoaparata i miša. Majica se nalazi na tamnoj podlozi.