Credo centar :: Katalozi

grafički dizajn :: dizajn kataloga

Dizajn kataloga za Credo Centar iz Zagreba. Katalog je crve boje sa bijelim fontom. Katalozi su položeni na bež podlogu sa sjenom od sunca koja prolazi kroz njih.
Credo Centar katalog

Za Credo centar iz Zagreba, tvrtku koja se bavi distribucijom kupaonske i sanitarne opreme nekih od najpoznatijih proizvođača, smo  dizajnirali kataloge. Credo centar svake godine izdaje katalog svog prodajnog asortimana koji je dostupan kupcima putem online verzije na njihovim stranicama ili u tiskanom obliku koji se može dobiti u njihovim salonima.

Ovakav opsežan projekt obično zahtjeva puno vremena, dobru organizaciju i preciznost.

Iako se u zadnje vrijeme katalozi obično rade u digitalnim verzijama, mnoge tvrtke i dalje preferiraju obje verzije.

Na što treba obraćati pažnju kod dizajna kataloga?

Nije svaki dizajn kataloga primjeren za svaku vrstu usluge ili proizvoda. Dizajn treba pratiti industriju koju predstavlja i kupce koje želi privući. Kod kataloga se prvo odlučuje o veličini (formatu), broju stranica, te se stvara layout. Nakon toga se dizajniraju prednja i stražnja stranica.

Kao i kod dizajna plakata, prednja stranica kataloga ne smije biti natrpana tekstovima i dizajn elementima. Treba se držati pravila da su na prednjoj stranici samo najvažnije informacije poput ime tvrtke, imena kataloga, odnosno što on predstavlja/prodaje, te eventualno fotografija ili ilustracija. Sve kontakt informacije se stavljaju na stražnju stranicu kataloga koja je obično veoma jednostavna. Izbor boje i fontova ovisi isključivo o djelatnosti kojom se tvrtka bavi. Za korporativne kataloge ćemo se držati boja i fontova koji odaju profesionalniji i ozbiljniji dojam, ali ako na primjer prodajemo igračke, katalog može biti razigraniji, šareniji, a fontovi mekših oblika.

Kada se u katalogu koriste fotografije, one moraju biti visoke kvalitete i profesionalno napravljene. Ako koristite slike loše rezolucije cjelokupan dojam kataloga će biti umanjen, stoga je bolje prije odluke o izradi kataloga, imati na umu da se za katalog moraju izraditi i kvalitetne fotografije proizvoda te imati pripremljene već gotove (po mogućnosti lektorirane) tekstove.

Dizajn kataloga je dugotrajan proces, pogotovo kada se radi o katalozima, kao u slučaju Credo Centra, koji imaju 100 i više stranica. Zato pripremite sve materijale za dizajnera prije početka rada, kako bi se taj postupak vremenski skratio i olakšao.

Credo kataloge možete prelistati na sljedećim linkovima:

Credo centar katalog 2019/20

Credo centar katalog 2018/19

Credo centar katalog 2017/18

Credo centar katalog 2017

Ukoliko Vam treba katalog, slobodno nas kontaktirajte putem emaila ili kontakt obrasca.

Za više naših radova pogledajte naš portfolio, a za zanimljive tekstove o grafičkom dizajnu skoknite do našeg bloga.

Zale Dizajn Studio