Za tvrtku Antidra smo dizajnirali vizualni identitet.
ŠTO JE VIZUALNI IDENTITET?
Vizualni identitet je cjelokupni izgled marketinških materijala i komunikacija tvrtke, uključujući njezin logotip, boje, fontove i druge vizualne elemente. Vizualni identitet trebao bi biti dovoljno jednostavan da se može reproducirati u bilo kojoj veličini ili boji bez gubitka značenja ili integriteta.
Važan je za tvrtku jer joj pomaže da se istakne od konkurencije. Također pomaže korisnicima da se identificiraju s tvrtkom i lakše je upamte.
Izrada vizualnog identiteta započinje s logom.
ŠTO TREBATE ZNATI O DIZAJNU LOGA?
Odlučili ste da vam trebalogo. Bilo da se radi o potpuno novom logu ili redizajnu već postojećeg, ovo su neke stvari koje trebate znati:
1. KOJU VRSTU LOGA ŽELITE?
Postoji više vrsta loga. Logo može biti samo tekstualan (Google), monogram (LG), maskota (KFC), amblem (Stella Artois), piktogrami (Apple), apstraktni (Nike) ili kombinirani: slika i ikona (Amazon). Neki klijenti već imaju ideju koju vrstu žele, to je pogotovo istina kod redizajna loga, ali ako nemate jasnu sliku svog budućeg loga – ne brinite. Možete dogovoriti s dizajnerom da prijedlozi dizajna sadrže više od jednog stila kako biste dobili bolji dojam koji će vam odgovarati. Naravno da dizajner neće moći napraviti sve varijante, ali dobar dizajner će znati točno koje vrste su prikladne za djelatnost kojom se bavite te će vam prema tome dati svoje prijedloge.
2. ODABIR BOJA I TIPOGRAFIJE (VRSTE SLOVA)
Mnoge tvrtke već imaju svoje karakteristične boje i fontove koje koriste. U tom slučaju se dizajneru prosljeđuju podaci te se logo radi prema već postojećim standardima. Neke tvrtke nemaju već određene standarde, ali znaju otprilike koje boje žele i kakav font. U tom slučaju je dobro dizajneru proslijediti neke primjere koji vam se sviđaju. Možete prikupiti slike s Interneta te ih poslati kao referencu. Ako nemate nikakve ideje o bojama i tipografiji, ne brinite. Dizajneri su stručni donositi takve odluke za vas. Uz prijedloge ćete dobiti i pojašnjenje zašto je odabrana baš određena boja i font pa će vam biti lakše donijeti odluku o sustavu boja koje će predstavljati vašu tvrtku.
3. DOGOVOR S DIZAJNEROM
Trebate logo i želite surađivati s nama i pitate se što sada? Putem našeg kontakt obrasca nam pošaljite upit, a mi ćemo vam odgovoriti u što kraćem roku. Ukoliko želite, možete nam odmah poslati neke od informacija navedenih gore, poput imena tvrtke, vrste loga koju želite, čime se tvrtka bavi te slike loga koje vam se sviđaju kao referencu. Nakon što pobliže upoznamo vaše potrebe, poslat ćemo vam financijsku konstrukciju za uslugu koju tražite. Ako pristanete na suradnju, kontaktirat ćemo vas ukoliko nam trebaju dodatne informacije. Rok za izradu je obično oko 5 radnih dana, ali to može varirati ovisno o obujmu posla u trenutku slanja upita. Točan rok ćemo vam dati prilikom dogovora.
4. GOTOVI PRIJEDLOZI
Po završetku izrade logotipa, dizajner će vam poslati prezentaciju prijedloga. U ponudi možete izabrati koliko prijedloga želite. Standard je tri ili pet, a ukoliko želite više, molimo vas da to napomenete prilikom upita kako bismo prilagodili ponudu. Nakon što klijent prouči poslane prijedloge te izabere onaj koji mu najviše odgovara, dizajner će napraviti eventualne dodatne izmjene poput promjene boje ili veličine. Kada je posao završen šaljemo verzije logotipa u vektorskom (ai, eps, pdf) i rasterskom (jpg, png) obliku kako biste imali sve verzije potrebne za buduće aplikacije loga (tisak, web) uključujući i definiran sustav boja i karakterističnu tipografiju.
Promotivne majice
Uzimajući vizualni identitet kao nit vodilju, dizajnirali smo im i promotivnu T-shirt majicu.
Promotivne majice zadnjih godina gube popularnost, iako njihovu važnost ne treba podcjenjivati. Općenito promotivni materijali su veoma efikasan način promocije. Ako je majica dobro dizajnirana, svatko će je željeti nositi, neki možda i godinama. Svaki put kada pojedinac u vašoj majici izađe u javnost, on promovira vaš posao ili uslugu, sasvim besplatno.
Također, ukoliko se promotivni artikli ne prodaju već poklanjaju, samo mali znak pažnje potencijalnom kupcu može mnogo značiti te mu stvara osjećaj povjerenja i lojalnosti u vaš brend. Isto tako, svaki put kada odjene tu majicu taj osjećaj povezanosti će rasti, pogotovo ako je dizajn toliko dobar da im to postane najdraži odjevni artikal. 🙂
Kod dizajna T-shirt majica nema puno pravila. Puno ovisi o tome što se promovira. Bitno je da se ime tvrtke, usluge ili proizvoda ne zanemari. Bitno ga je istaknuti. Znamo da mnogi ne vole nositi majice sa istaknutim imenima tvrtki, ali ako se oko poruke stvori dobar dizajn, svaka majica može postati vrijedan marketinški alat kojeg će kupci sa zadovoljstvom koristiti.
Naše ostale radove možete pogledati u portfoliju.
Želite kod nas napraviti logo? Javite nam se na email adresu ili putem kontakt obrasca. Čekamo vas!
Ako želite znati nešto više o grafičkom dizajnu slobodno pogledajte i naš blog gdje ćete naći mnoge zanimljive članke od kojih je jedan upravo o logu.
Zale Dizajn Studio