Kampanja “Obitelj na more, pas na ulicu?”
grafički dizajn :: dizajn billboarda :: dizajn plakata
Dizajn billboard oglasa za Prijatelje životinja
Dizajn billboard oglasa za kampanju “Obitelj na more, pas na ulicu” za Prijatelje životinja. U ovoj edukativnoj ljetnoj kampanji, Prijatelji životinja su pokušali osvjetliti problem ostavljanja kućnih ljubimaca pred godišnje odmore. Zbog nemara vlasnika svake godine tijekom godišnjih odmora životinje lutalice preplavljuju ulice te često, nažalost, stradavaju. U suradnji sa brojnim poznatim ličnostima, poput Doris Pinčić, grupe Vatra, Rene Bitorajca, Igora Mešina i drugih, ova kampanja je imala veliki odaziv i doseg. Zahvalni smo što smo dobili priliku grafički obraditi i dizajnirati svaku fotografiju za ovakvu divnu svrhu.
Kako dizajnirati billboard?
Font
Kod dizajna billboarda je prvenstveno bitno da je dizajn čitak jer znamo da se billboardi najčešće gledaju (i čitaju) u pokretu iz vozila te ih gledamo iz velike udaljenosti. Treba paziti i kakav font se upotrebljava. Najbolje je koristiti debeli font koji je uočljiv. Tanke vrste fontova za ovakvu vrstu oglašavanja treba izbjegavati. Neće privući pažnju te ih je teško čitati u brzini ili iz velike udaljenosti. Tanke linije, kada ih gledamo sa velike udaljenosti, često nestaju ili izgledaju ispresijecano pa se poruka plakata može izgubiti u potpunosti. Također treba izbjegavati italic i dekorativne fontove. Držite se pravila da je u ovom slučaju jednostavno uvijek bolje.
Veličina
U dizajnu billboarda, veličina je bitna. Nemojte se bojati povećati tekst, logo ili bilo koji drugi dizajn element. Čak i ako vam na ekranu računala dizajn izgleda super te ne želite mijenjati veličinu teksta jer bi se mogla „pokvariti“ estetika dizajna, uvijek trebate imati na umu da za dizajn ovako velikih formata pravilo vrijedi: kako izgleda na ekranu nije isto kako će izgledati na otvorenom.
Kao što treba povećati tekst, tako treba smanjiti sadržaj na samom plakatu. Nemojte pretrpavati billboarde sa previše teksta ili fotografija. Publika ima samo par sekundi da pročita tekst oglasa i vidi slike, te da shvati o čemu se u oglasu radi. Previše teksta ili slika može dovesti do toga da oglas neće ispuniti zadatak koji mu je namijenjen, privući pažnju kupaca. Poruka mora biti kratka, a dobro pravilo je ne upotrebljavati više od 7 riječi za glavni tekst.
Boje
Nemojte se bojati upotrebljavati snažne boje. Za ovakvu vrstu dizajna se bolje ne držati komplementarnih boja, već raditi na kontrastu. Snažne boje su uočljivije, lakše se čitaju, a sa dodatkom kontrasta billboard će sigurno biti primijećen. Samo pazite da pozadina ne privlači više pažnje od same poruke. Ona treba biti jednostavna i ne odvraćati pažnju od glavne svrhe samog oglasa.
Pravilo kod dizajna billboarda je da budite hrabri, kreativni i uočljivi. Uvijek imajte na umu da cilj billboarda nije da prenese cijelu poruku. On treba nagnati kupce da posjete web stranicu, trgovinu ili koncert. Najbolji billboard je onaj koji sadrži samo osnovne informacije, a za dodatne će vam se klijenti direktno obratiti ako je billboard kampanja bila uspješna.
Ako se odlučite za dizajn billboarda, ovo su neke od stvari na koje trebate obratiti pozornost, a ukoliko vam se sviđaju naši billboardi te želite sa nama surađivati, slobodno nam se javite putem maila ili kontakt obrasca.
Također nam se javite ako imate bilo kakva dodatna pitanja, a više informacija o grafičkom dizajnu možete naći na našem blogu u kojemu se dotičemo mnogih zanimljih tema.