Klik4 :: Magazin
grafički dizajn :: dizajn časopisa
Dizajn časopisa za Klik 4
Tvrtka Klik4 iz Zagreba se bavi prodajom reklamnih proizvoda te tiskom ili vezom na njih. Pošto im je ponuda šarolika, sa tisućama artikala u svojoj ponudi, odlučili su napraviti časopis koji bi služio predstavljanju njihove ponude, usluga te trendove u industriji za svaku sezonu. Ovakav vid oglašavanja je veoma potreban kada tvrtka ima toliko veliki raspon proizvoda i usluga, kako bi pomogli klijentima sa novim idejama za poklone ili promotivne artikle, kako bi se promovirali novi proizvodi ili usluge u ponudi te obavijestilo o nadolazećim akcijama.
Motiv dizajna je bio šareni i veseli logo Klika4. Kada imamo tako osebujan dizajn element, zašto ga ne iskoristiti kao temu te na taj način pojačati prepoznavanje branda tvrtke.
Pravila za izradu i dizajn časopisa, knjiga i kataloga
Kada spominjemo dizajn ona poznata uzrečica da ne sudimo knjigu prema koricama, pada u vodu. Dizajn prednje stranice knjige, časopisa, magazina ili kataloga je izuzetno bitna. Cilj svakog dizajna je da se vaš proizvod ili usluga primijete, da privuku potencijalne nove klijente, da predstavite sebe i novi proizvod ili uslugu na najbolji mogući način. Sve to treba uzeti u obzir kada govorimo o dizajnu naslovne stranice. Naravno da dizajn magazina za svaku tvrtku neće biti jednak. Neke tvrtke žele ostaviti ozbiljniji dojam, neke opušteniji. Tako se i dizajn treba prilagođivati potrebama svakog klijenta, ali postoje neka pravila koja svejedno treba poštivati.
Većina uspješnih naslovnica ima isti format. Glavni naslov, prvi podnaslov koji se obično odnosi na specifičan sadržaj unutar magazina te jedan ili dva manja podnaslova koji dodatno pojašnjavaju što se nalazi u magazinu. Također, nemojte natrpavati naslovnicu sa previše teksta, slika ili više vrsta fontova. Želite da je naslovnica čitka te da je odmah jasno o čemu se u magazinu radi.
Ne treba izbjegavati jarke boje, dapače, nekad snažna boja može privući pažnju bolje od drugih dizajn elemenata, ali pripazite da boja ne odvrati pažnju od onoga što klijent prodaje. Boja treba biti dodatak, a ne glavni akter.
Kada govorimo dizajnu unutarnjeg dijela kataloga, funkcionalnost bi trebala biti na prvom mjestu. Magazin prvenstveno treba biti čitak, pregledan i dobro organiziran. Kako bi se razbila monotonija teksta ili mnogo slika, ubacivanje infografika, grafova i sličnih dizajn elemenata je poželjno, ali nemojte pretjerivati. Umjerenost je ključ dobrog dizajna.
Stražnja strana je obično rezervirana za kontakt informacije, iako ona može služiti i kao oglasno mjesto za neke buduće projekte koji su u pripremi.
Prelistajte Klik4 Magazine:
Pogledajte i naše ostale radove iz kategorije Print.
Ukoliko vam treba dizajn magazina, javite nam se putem obrasca ili nam pošaljite mail.
Naše radove iz drugih kategorija pogledajte u našem portfoliju.
Želite znati više o dizajnu, svratite na naš blog gdje vas čekaju članci o raznim dizajn temama.
Zale Dizajn Studio