Credo centar :: Dizajn oglasa

grafički dizajn :: dizajn oglasa

 

Dizajn oglasa za Credo centar iz Zagreba. Na slici se vidi fotografija kpaonice sa smeđim podom i tamnim zidovima. Glavna zvijezda je bijela kada i moderan umivaonik. Cijela fotografija djeluje izuzetno otmjeno i skupocjeno. U donjem dijelu se nalaze informacije o Credo Centru te njihov logo.
Dizajn oglasa za Credo centar

Credo Centar je distributer nekih od najpoznatijih proizvođača kupaonskog namještaja, pločica i sanitarija. Zamolili su nas da im napravimo jednostavan oglas, što smo, sa zadovoljstvom, i napravili.

Dizajn plakata i oglasa

Par stvari na koje treba obraćati pažnju kod dizajna plakata i oglasa: Da li oglas jasno prenosi poruku? Iako apstraktni plakati nekada znaju biti vizualno zanimljivi, da li će klijent znati o čemu se radi? Prvo je pravilo svakog oglasa da bude funkcionalan. Svrha oglasa je predstavljanje usluge ili proizvoda te svaki dizajn to mora poštivati.

Kod primjera Credo Centra vidimo da je u fokusu kvalitetna fotografija, koja ne samo da prikazuje proizvode koje možete pronaći i kupiti u Credo Centru, već nam stvara i sliku kupaonice kakvu možemo imati: luksuznu, sofisticiranu i kvalitetnu. Na ovakav način se kupac ne povezuje samo sa proizvodom, već i sa osjećajem da želi imati baš taj proizvod ili uslugu. Kada potencijalni kupac pogleda ovakvu fotografiju, može poželjeti imati potpuno identičnu kupaonicu. Zamišljat će se kako se kupa baš u takvoj kadi nakon napornog dana na poslu. Oglas, tako, ne prenosi samo šture inforacije, već stvara i ugođaj, a to se najbolje postiže sa upotrebom fotografija, ilustracija ili boja.

Organizacija dizajn elemenata

Na oglasu treba izbjegavati upotrebu više vrsta fontova, previše dizajn elemenata, boja i tekstova. Tekst treba biti razumljiv, kratak i jasan. Plakat će samo predstaviti uslugu ili proizvod, a za dodatne informacije želimo da klijenti posjete naše web stranice ili dućane. Uvijek se sjetite da se plakati i ostali oglasi čitaju u prolazu.

Kod primjera Credo dizajn oglasa, većinu površine zauzima fotografija ili proizvod koji se prodaje. Tekst je rezerviran za dno kako ne bi odvraćao pažnju od same fotografije, u standardnom Credo monokromatskom tonu. Na oglasu nije natrpano previše teksta, previše dizajn elementa niti boja. Pomoću jednostavnosti smo pomogli da do izražaja dođe sami proizvod, a nakon što on privuče pažnju, oglas daje sve potrebne informacije gdje se proizvodi mogu pogledati, bilo uživo ili online.

 

Pogledajte i naše ostale radove iz kategorije Print.

Ako vam treba oglas ili plakat, javite nam se putem obrasca ili nam pošaljite mail.

Naše radove iz drugih kategorija pogledajte u našem portfoliju.

Želite znati više o dizajnu, svratite na naš blog gdje vas čekaju članci o raznim dizajn temama.

Zale Dizajn Studio