Liora :: Oglas i knjižica
grafički dizajn :: dizajn oglasa :: dizajn plakata :: dizajn izložbenog stalka :: dizajn knjižice za skupljanje bodova
Dizajn izložbenih i promotivnih materijala za Lioru
Tvrtka TCC iz Švicarske nas je kontaktirala da napravimo dizajn za kampanju tvrtke Liora u suradnji sa Kauflandom u Hrvatskoj. Radilo se o nagradnoj igri, sakupljanju bodova svakom kupnjom u Kauflandu, kako bi se ostvarila povoljnija kupnja Liorinog kristalnog nakita. Za kampanju im je bio potreban dizajn oglasa, plakata, knjižice za sakupljanje bodova, te izložbenog stalka (displaya) na kojemu će nakit stajati u trgovinama Kauflanda.
Kako se radilo o nakitu, za dizajn je bilo bitno da zadrži sofisticiran izgled, te da prati već postojeće dizajn standarde Liore i Kauflanda. Iz tog razloga smo se zadržali na monokromatskom odabiru boja te elegantnim fontovima. Dizajn smo prenijeli i na izložbeni stalak, knjižicu i oglas, kako bi se stvorila ujednačenost dizajna.
Pravila za dobar dizajn plakata
Kod dizajna plakata ima nekoliko pravila kojih se treba držati. Kao i kod drugih vrsta dizajna, nemojte natrpavati plakat sa mnogo teksta. Fokusirajte se na glavnu poruku i osnovne informacije poput: imena tvrtke, kontakt informacije (web stranica) i slogana. Dobro pravilo prema kojemu se možete ravnati je da tekst ne zauzima više od 1/3 ukupne površine plakata.
To možete vidjeti i na primjeru Liora plakata. Tekst je suptilan, naglašene se samo osnovne informacije koje su potencijalnom kupcu bitne. U glavnom fokusu je fotografija koja predstavlja proizvod koji se prodaje te informacija o nagradnoj igri.
FOTOGRAFIJE ILI ILUSTRACIJE
Tako dolazimo do važnosti fotografije ili ilustracije na plakatu. Slika ostavlja puno jači dojam nego tekst, te je prije primjećujemo i lakše pamtimo. Stoga svaka fotografija koju odaberemo za plakat mora odražavati poruku koju želimo prenijeti. U ovom slučaju je to nakit, ali isto tako može biti vožnja automobilom, doživljaj koncerta ili neka druga tematika. Želimo da kupac poželi kupiti proizvod ili uslugu, a najbolji način za to prenijeti je baš kroz upotrebu slike. Na fotografiji Liore ne vidimo samo nakit, već ženu koja se sredila za (možda) izlazak. Izaziva nam osjećaj kako i mi želimo nositi taj nakit te se osjećati dotjeranijima.
FONTOVI
Česta pogreška koju također vidimo kod plakata je upotreba previše vrsta fontova i previše veličina istih. Ako se upotrebljava previše fontova i veličina, plakat postaje teško pročitati. Dojam je neorganiziranog dizajna te dizajn gubi sklad. Treba se držati oko dvije vrste fonta i 3-4 veličine. Više od toga će narušiti skladan izgled.
Tako smo i mi na Liorinom plakatu upotrijebili samo dva fonta (poseban je korišten samo za slogan) i 4 veličine.
BOJE
Nemojte niti pretjerivati sa upotrebom boja. Možete koristiti jarke boje, dapače, ali treba ograničiti koliko boja će biti na plakatu, i paziti da boje ne progutaju tekst i informacije. Poruka uvijek treba biti na prvom mjestu, a boje tu mogu pomoći kako bi se stvorio kontrast te poruka došla još jače do izražaja. Naravno različite usluge i proizvodi će trebati i različite palete boja koje stvaraju posebne ugođaje i dojmove, ali uvijek pazite da boje ne budu glavni glumac, već samo potpora.
Kod Liore je sa monokromatskim odabirom boja postignut sofisticiran dojam, točno ono što takva vrsta proizvoda i treba.
Pogledajte više naših radova u portfoliju i naše ostale radove iz kategorije print.
Ukoliko vam treba dizajn plakata ili oglasa, slobodno nas kontaktirajte putem maila ili kontakt obrasca.
Za više zanimljivih tema o grafičkom dizajnu, pogledajte naš blog.