Goldcorn :: Dizajn oslikavanja vozila
grafički dizajn :: oslikavanje vozila :: dizajn vozila :: copywriting :: osmišljavanje slogana
Tvrtka Goldcorn iz Zagreba nas je kontaktirala da im osmislimo dizajn za vozila. Naime, njihova glavna djelatnost je distribucija prehrambenih proizvoda što znači da su im vozila bitan dio svakodnevnog poslovanja. Oslikavanje vozila nije samo dobar način stvaranja prepoznatljivog branda, već je jedan i od efikasnijih vrsta oglašavanja.
Uz to, željeli su pojačati svoj identitet i krilaticom (sloganom) pa su nas, također, zamolili da im odradimo i taj dio posla.
Nekoliko pravila za dobar slogan
Slogan koji su odabrali je “Partner dobrom okusu” kao što možete vidjeti na dizajnu samog vozila. Kako smo osmislili taj slogan te na što uopće treba paziti kod osmišljavanja krilatica? Slogani trebaju biti kratki. Veoma kratki. Neslužbeno pravilo je da ne bi trebalo biti više od 5 riječi u sloganu. Naravno, ima izuzetaka tom pravilu, ali oni su rijetki, a još rjeđe uspješni. Također, nemojte koristiti kao krilatice nejasne izraze i prazne fraze. Iako to u današnje vrijeme vidimo često, takve krilatice nisu pamtljive, ne prenose nikakvu poruku te se sa njima teško povezati. Slogan treba imati značenje koje odražava misiju ili svrhu tvrtke. Dobar primjer takvog slogana je slogan Toyote – Let’s go places. (slobodan prijevod: Idemo skupa svugdje.). Slogan treba odražavati djelatnost tvrtke ili proizvoda, vrijednost koju kupac dobiva te izazvati emocije.
“Partner dobrom okusu”
Zašto “Partner dobrom okusu”? Kao što smo rekli, Goldcorn je distributer prehrambenih proizvoda, a njihovi klijenti su mnoge poznate pekare i restorani. Pošto smo i sami imali priliku isprobati neke njihove proizvode, znali smo da su proizvodi vrhunske kvalitete, time i dobrog okusa. Nije bilo teško zatim spojiti njihovu djelatnost partnera mnogih ugostiteljskih objekata sa njihovom vrijednošću: kvalitetom i osjećajem ukusne hrane.
Oslikavanje vozila
Kod oslikavanja vozila smo upotrijebili njihov logo kao glavni motiv dizajna. Logo je, kao što je vidljivo na slici, žuti krug koji predstavlja pšenicu i Sunce. Sa upotrebom loga kao glavnog dizajn elementa smo htjeli pojačati prepoznatljivost tvrtke i pomoći u jačanju njihovog brand identiteta. Uz to smo ukomponirali sliku prehrambenih proizvoda kako bi gledatelj odmah znao čime se tvrtka bavi. Po sredini vozila te na stražnjem dijelu se nalazi ime, logo i slogan tvrtke.
Zašto je oslikavanje vozila važno i na što treba obraćati pozornost?
Svaki dan provodimo sate na otvorenom, bilo kao sudionici u prometu ili kao pješaci. Pokraj nas prođu brojna vozila. Vašu reklamu na vozilu, može vidjeti stotine ljudi svaki dan. Ovo je jedan od najjeftinijih i najefikasnijih oblika reklame.
Kod dizajna vozila, pogotovo onih većih dimenzija poput kombija i kamiona, želite stvoriti dizajn koji će privući pažnju, ali će i dalje prenijeti poruku o vašoj tvrtki, proizvodu ili usluzi. Iako dizajn vozila tradicionalno krasi snažan dizajn: upotreba jarkih boja, ilustracija i grafičkih elementa, opet treba paziti kako ne bi odvukao pozornost od bitnih informacija: poput imena tvrtke, usluge koja se nudi te drugih bitnih informacija. Vozilo najčešće vidimo u pokretu, tako da dizajn ima samo par sekundi vremena privući pozornost publike. Zbog toga se za dizajn vozila upotrebljavaju snažne palete boja, ilustracije i slike. Nakon što dizajn privuče pažnju publika ima samo kratko vrijeme pročitati poruku. Nemojte natrpavati vozila sa previše teksta. Smanjite svoju poruku na najosnovnije podatke, a dobar dizajner će vam pomoći da se ostatak poruke prenese putem dizajn elementa.
Ukoliko trebate slogan ili oslikavanje vozila, slobodno nas kontaktirajte putem obrasca ili nam pošaljite mail.
Za više našeg dizajna, posjetite naš portfolio, a za zanimljive članke o dizajnu posjetite naš blog.