Grizli bar :: Logo i imenovanje

grafički dizajn :: vizualni identitet :: branding :: izrada loga :: copywriting :: imenovanje tvrtke :: motion graphics dizajn :: animacija

O Grizli imenu i logu

Klijent iz Zagreba je odlučio otvoriti restaurant brze hrane te nas je kontaktirao da mu pomognemo osmisliti ime restorana i da za isti izradimo i logo.

Imenovanje tvrtke

Imenovanje nije izuzetno tražena usluga, većinom jer klijenti žele sami izabrati ime. To je razumljivo pošto se ime smatra nečim osobnim i važnim. Međutim ima i koristi proslijediti taj posao tvrtki koja će paziti da ime odgovara određenim kriterijima. Primjerice, treba paziti da se izbjegavaju imena koja je teško izgovarati ili pisati. Takva imena se teško pamte, a u današnje vrijeme Interneta, kada tražimo tvrtke po imenima na pretraživačima i društvenim mrežama, želimo ime koje je lako pamtljivo i koje se lako piše. Ako upotrebljavate strane nazive za imena, uvijek provjerite sa tečnim govornikom ili lektorom da li upotrebljavate naziv na ispravan način, ako sami ne posjedujete tečno znanje tog jezika.

Također, nemojte ograničavati svoju djelatnost imenom. Što to znači? U samom nazivu tvrtke pokušajte izbjegavati korištenje vrste posla kojom se bavite. U budućnosti ćete možda proširivati posao ili željeti skroz preusmjeriti poslovanje pa je bolje držati se naziva koji su neutralniji. Međutim, to ne znači da ime ne treba imati značenje. Najbolja imena su kratka, jasna, kreativna, ali koja i dalje imaju u sebi značenje.

Kako smo došli do imena “Grizli”

Dobar primjer toga je baš naziv “Grizli”. Nije nam plan bio nazvati restoran prema medvjedu, ali je taj naziv poslužio kao poveznica riječi “griz” kao asocijacija na hranu i jedenje te potrebe da naziv ne bude doslovan već, ali da i dalje ima značenje, u ovom slučaju sakriveno. Tako smo došli do naziva “Grizli” i usput dobili i maskotu restorana. 🙂

Provjera imena

Nakon što odaberete ime, veoma je bitno provjeriti da li je to ime već korišteno. Prođite kroz sudske registre, pročešljajte sve društvene mreže te pogledajte da li su domene sa tim imenom dostupne. Ne želite da Vam web stranica ima predugačak naziv ili prekompliciran, zato što samo ime nije bilo dostupno. Dobro sve istražite. Ako unajmite tvrtku, tvrtka će taj dio posla odraditi, naravno za Vas.

Pošto je klijent već odabrao boje kojima je uredio restoran, željeli smo da logo ne odskače već da prati već postojeće boje, koje smo samo modificirali kako bi na logu izgledale skladnije. Nakon što je ime “Grizli” odabrano, znali smo da logo treba sadržavati siluetu medvjeda, ali i sakriveno značenje (griz). Tako smo odgrizli dio ikone i dobili ovaj jedinstveni logo.

Sviđa Vam se ovaj logotip? Pogledajte i naše ostale radove iz kategorije Logo.

 

ŠTO TREBATE ZNATI O DIZAJNU LOGA?

Izrada i dizajn loga za Grizli bar u Zagrebu. Na slici je prikazan logo, čija je ikona krug sa gornjim dijelom odgriženim, a unutar kruga je ilustrirana njuška medvjeda. Krug je crne boje sa bijelim obrubom, nazim Grizli bar je u crvenoj i bijeloj boji te teskt: pizza, burger, gyros je napisano u bijeloj boji. Logo se nalazi na staklu.
Izrada i dizajn loga :: Grizli bar


Odlučili ste da Vam treba logo. Bilo da se radi o potpuno novom logu ili redizajnu već postojećeg, ovo su neke stvari koje trebate znati:

1. KOJU VRSTU LOGA ŽELITE?

Postoji više vrsta loga. Logo može biti samo tekstualan (Google), monogram (LG), maskota (KFC), amblem (Stella Artois), piktogrami (Apple), apstraktni (Nike) ili kombinirani: slika i ikona (Amazon). Neki klijenti već imaju ideju koju vrstu žele, to je pogotovo istina kod redizajna loga, ali ako nemate jasnu sliku svog budućeg loga – ne brinite. Možete dogovoriti s dizajnerom da prijedlozi dizajna sadrže više od jednog stila kako biste dobili bolji dojam koji će vam odgovarati. Naravno da dizajner neće moći napraviti sve varijante, ali dobar dizajner će znati točno koje vrste su prikladne za djelatnost kojom se bavite te će vam prema tome dati svoje prijedloge.

2. ODABIR BOJA I TIPOGRAFIJE (VRSTE SLOVA)

Izrada vizualnog identiteta za restoran Grlizi Bar iz Zagreba, Hrvatska. Na slici je bijela kutija za pizzu na drvenoj površini s logom Grizli Bara. Na stolu su žlice, salvete, masline i začini.
Vizualni identitet :: Grizli Bar

Mnoge tvrtke već imaju svoje karakteristične boje i fontove koje koriste. U tom slučaju se dizajneru prosljeđuju podaci te se logo radi prema već postojećim standardima. Neke tvrtke nemaju već određene standarde, ali znaju otprilike koje boje žele i kakav font. U tom slučaju je dobro dizajneru proslijediti neke primjere koji vam se sviđaju. Možete prikupiti slike s Interneta te ih poslati kao referencu. Ako nemate nikakve ideje o bojama i tipografiji, ne brinite. Dizajneri su stručni donositi takve odluke za vas. Uz prijedloge ćete dobiti i pojašnjenje zašto je odabrana baš određena boja i font pa će vam biti lakše donijeti odluku o sustavu boja koje će predstavljati Vašu tvrtku.

3. DOGOVOR S DIZAJNEROM

Trebate logo i želite surađivati s nama i pitate se što sada? Putem našeg kontakt obrasca nam pošaljite upit, a mi ćemo vam odgovoriti u što kraćem roku. Ukoliko želite, možete nam odmah poslati neke od informacija navedenih gore, poput imena tvrtke, vrste loga koju želite, čime se tvrtka bavi te slike loga koje vam se sviđaju kao referencu. Nakon što pobliže upoznamo vaše potrebe, poslat ćemo vam financijsku konstrukciju za uslugu koju tražite. Ako pristanete na suradnju, kontaktirat ćemo vas ukoliko nam trebaju dodatne informacije. Rok za izradu je obično oko 5 radnih dana, ali to može varirati ovisno o obujmu posla u trenutku slanja upita. Točan rok ćemo vam dati prilikom dogovora.

Izrada i dizajn loga za Grizli Bar u Zagrebu. Na slici je prikazan drveni stol i tamno sivi cigleni zid u pozadini. Na stolu se nalazi plakat uokviren sa drvenim okvirom na kojemu je logo Grizli bara. Plakat je crne boje, logo je crvene i bijele boje. Uz plakat nalaze se i salice za kavu sa logom Grizli bara kao i vrecine za hranu i posjetnice.
Izrada i dizajn loga :: Grizli bar

4. GOTOVI PRIJEDLOZI

Po završetku izrade logotipa, dizajner će vam poslati prezentaciju prijedloga. U ponudi možete izabrati koliko prijedloga želite. Standard je tri ili pet, a ukoliko želite više, molimo vas da to napomenete prilikom upita kako bismo prilagodili ponudu. Nakon što klijent prouči poslane prijedloge te izabere onaj koji mu najviše odgovara, dizajner će napraviti eventualne dodatne izmjene poput promjene boje ili veličine. Kada je posao završen šaljemo verzije logotipa u vektorskom (ai, eps, pdf) i rasterskom (jpg, png) obliku kako biste imali sve verzije potrebne za buduće aplikacije loga (tisak, web) uključujući i definiran sustav boja i karakterističnu tipografiju.

Naše ostale radove možete pogledati u portfoliju.

Želite kod nas napraviti logo? Javite nam se na email adresu ili putem kontakt obrasca. Čekamo vas!

Ako želite znati nešto više o grafičkom dizajnu slobodno pogledajte i naš blog gdje ćete naći mnoge zanimljive članke od kojih su mnogi upravo o logu.

 

 

Zale Dizajn Studio