Credo centar :: Katalozi
grafički dizajn :: dizajn kataloga
Za Credo centar iz Zagreba, tvrtku koja se bavi distribucijom kupaonske i sanitarne opreme nekih od najpoznatijih proizvođača, smo dizajnirali kataloge. Credo centar svake godine izdaje katalog svog prodajnog asortimana koji je dostupan kupcima putem online verzije na njihovim stranicama ili u tiskanom obliku koji se može dobiti u njihovim salonima.
Ovakav opsežan projekt obično zahtjeva puno vremena, dobru organizaciju i preciznost.
Iako se u zadnje vrijeme katalozi obično rade u digitalnim verzijama, mnoge tvrtke i dalje preferiraju obje verzije.
Na što treba obraćati pažnju kod dizajna kataloga?
Nije svaki dizajn kataloga primjeren za svaku vrstu usluge ili proizvoda. Dizajn treba pratiti industriju koju predstavlja i kupce koje želi privući. Kod kataloga se prvo odlučuje o veličini (formatu), broju stranica, te se stvara layout. Nakon toga se dizajniraju prednja i stražnja stranica.
Kao i kod dizajna plakata, prednja stranica kataloga ne smije biti natrpana tekstovima i dizajn elementima. Treba se držati pravila da su na prednjoj stranici samo najvažnije informacije poput ime tvrtke, imena kataloga, odnosno što on predstavlja/prodaje, te eventualno fotografija ili ilustracija. Sve kontakt informacije se stavljaju na stražnju stranicu kataloga koja je obično veoma jednostavna. Izbor boje i fontova ovisi isključivo o djelatnosti kojom se tvrtka bavi. Za korporativne kataloge ćemo se držati boja i fontova koji odaju profesionalniji i ozbiljniji dojam, ali ako na primjer prodajemo igračke, katalog može biti razigraniji, šareniji, a fontovi mekših oblika.
Kada se u katalogu koriste fotografije, one moraju biti visoke kvalitete i profesionalno napravljene. Ako koristite slike loše rezolucije cjelokupan dojam kataloga će biti umanjen, stoga je bolje prije odluke o izradi kataloga, imati na umu da se za katalog moraju izraditi i kvalitetne fotografije proizvoda te imati pripremljene već gotove (po mogućnosti lektorirane) tekstove.
Dizajn kataloga je dugotrajan proces, pogotovo kada se radi o katalozima, kao u slučaju Credo Centra, koji imaju 100 i više stranica. Zato pripremite sve materijale za dizajnera prije početka rada, kako bi se taj postupak vremenski skratio i olakšao.
Credo kataloge možete prelistati na sljedećim linkovima:
Ukoliko Vam treba katalog, slobodno nas kontaktirajte putem emaila ili kontakt obrasca.
Za više naših radova pogledajte naš portfolio, a za zanimljive tekstove o grafičkom dizajnu skoknite do našeg bloga.
Zale Dizajn Studio