Error Free :: Izrada logotipa

grafički dizajn :: branding :: vizualni identitet :: izrada loga

Za tvrtku Error Free koja se bavi audio produkcijom i dizajnom profesionalne rasvjete za koncerte i druga događanja, smo odradili dizajn loga. Naime iako sam naziv tvrtke je Error Free (Bez pogreške), nama se pokrala jedna namjerna. 🙂

Dizajn loga za Error Free tvrtku. Logo se sastoji od ikone: krug u kojemu se nalaze simboli slova E i F, te tekstualnog dijela Error free, gdje je prvo slovo R okrenut naopačke. Boje su crna i svjetloplava.
Dizajn loga za tvrtku Error Free

Dizajn loga: Ideja iza Error Free logotipa

Klijent je želio logo koji je profesionalan te koji ostavlja osjećaj povjerenja. Izrada logotipa takve vrste je dosta čest zahtjev te smo već imali ideju kako ćemo to postići.  To je razlog zbog kojega smo odabrali baš svijetloplavu boju kao kontrast snažnoj crnoj. Svijetloplava boja je jedna od onih za koju će većina ljudi reći da im je najdraža. Jedan od razloga za to je sigurno što, prema psihologiji, nam ostavlja osjećaj povjerenja i pouzdanosti, a uz to nas i smiruje. Za tvrtku koja se bavi ovako dinamičnim poslom, ovakva boja daje dobar balans tome.

Kao ikonu smo odabrali krug sa simbolima slova E i F. Htjeli smo da asociraju na grafiku za glazbeni ekvilajzor. Pošto su te trake dosta simbolične za produkciju (čime nam se klijent i bavi) htjeli smo ih nekako uključiti u dizajn. To smo postigli tako što smo inicijale pretvorili u glazbene trake. Kako bi izbalansirali te ravne linije, stavili smo ih u krug. Ovaj monokromatski znak je upečatljiv i jedinstven.

Sada ćemo se vratiti na našu namjernu pogrešku. Ime Error Free je snažno i ozbiljno ime. Pošto naš klijent nije takav, u kontrastu snažnog imena i monokromatske ikone, htjeli smo malo razbiti tu ozbiljnost i jednoličnost te smo se poigrali sa slovima. Tako ovakav mali detalj, poput okretanja slova R naopačke, daje dobar balans i izgledu loga, ali i značenju same tvrtke. Iako je dojam loga i dalje profesionalan i snažan, naše oko će primijetiti ovu malu zanimljivost te će baš taj detalj, koji odskače od uobičajenog, biti ono što ćemo primijetiti i zapamtiti.

Sviđa Vam se ovaj logo? Onda pogledajte i naše ostale radove iz kategorije Logo.

ŠTO TREBATE ZNATI O DIZAJNU LOGA?

Odlučili ste da vam treba logo. Bilo da se radi o potpuno novom logu ili redizajnu već postojećeg, ovo su neke stvari koje trebate znati:

1. KOJU VRSTU LOGA ŽELITE?

Postoji više vrsta loga. Logo može biti samo tekstualan (Google), monogram (LG), maskota (KFC), amblem (Stella Artois), piktogrami (Apple), apstraktni (Nike) ili kombinirani: slika i ikona (Amazon). Neki klijenti već imaju ideju koju vrstu žele, to je pogotovo istina kod redizajna loga, ali ako nemate jasnu sliku svog budućeg loga – ne brinite. Možete dogovoriti s dizajnerom da prijedlozi dizajna sadrže više od jednog stila kako biste dobili bolji dojam koji će vam odgovarati. Naravno da dizajner neće moći napraviti sve varijante, ali dobar dizajner će znati točno koje vrste su prikladne za djelatnost kojom se bavite te će vam prema tome dati svoje prijedloge.

2. ODABIR BOJA I TIPOGRAFIJE (VRSTE SLOVA)

Mnoge tvrtke već imaju svoje karakteristične boje i fontove koje koriste. U tom slučaju se dizajneru prosljeđuju podaci te se logo radi prema već postojećim standardima. Neke tvrtke nemaju već određene standarde, ali znaju otprilike koje boje žele i kakav font. U tom slučaju je dobro dizajneru proslijediti neke primjere koji vam se sviđaju. Možete prikupiti slike s Interneta te ih poslati kao referencu. Ako nemate nikakve ideje o bojama i tipografiji, ne brinite. Dizajneri su stručni donositi takve odluke za vas. Uz prijedloge ćete dobiti i pojašnjenje zašto je odabrana baš određena boja i font pa će vam biti lakše donijeti odluku o sustavu boja koje će predstavljati Vašu tvrtku.

3. DOGOVOR S DIZAJNEROM

Trebate logo i želite surađivati s nama i pitate se što sada? Putem našeg kontakt obrasca nam pošaljite upit, a mi ćemo vam odgovoriti u što kraćem roku. Ukoliko želite, možete nam odmah poslati neke od informacija navedenih gore, poput imena tvrtke, vrste loga koju želite, čime se tvrtka bavi te slike loga koje vam se sviđaju kao referencu. Nakon što pobliže upoznamo vaše potrebe, poslat ćemo vam financijsku konstrukciju za uslugu koju tražite. Ako pristanete na suradnju, kontaktirat ćemo Vas ukoliko nam trebaju dodatne informacije. Rok za izradu je obično oko 5 radnih dana, ali to može varirati ovisno o obujmu posla u trenutku slanja upita. Točan rok ćemo vam dati prilikom dogovora.

4. GOTOVI PRIJEDLOZI

Po završetku izrade logotipa, dizajner će vam poslati prezentaciju prijedloga. U ponudi možete izabrati koliko prijedloga želite. Standard je tri ili pet, a ukoliko želite više, molimo vas da to napomenete prilikom upita kako bismo prilagodili ponudu. Nakon što klijent prouči poslane prijedloge te izabere onaj koji mu najviše odgovara, dizajner će napraviti eventualne dodatne izmjene poput promjene boje ili veličine. Kada je posao završen šaljemo verzije logotipa u vektorskom (ai, eps, pdf) i rasterskom (jpg, png) obliku kako biste imali sve verzije potrebne za buduće aplikacije loga (tisak, web) uključujući i definiran sustav boja i karakterističnu tipografiju.

Naše ostale radove možete pogledati u portfoliju.

Za dizajn loga nam se možete javiti na email adresu ili putem kontakt obrasca. Čekamo vas!

Ako želite znati nešto više o grafičkom dizajnu slobodno pogledajte i naš blog gdje ćete naći mnoge zanimljive članke od kojih je jedan upravo o logu.

Zale Dizajn Studio