Verklizan :: Dizajn magazina

grafički dizajn :: dizajn magazina

Za naše klijente, tvrtku Verklizan, smo napravili magazin u kojem su predstavili svoje proizvode. Verklizan je internacionalna sofware tvrtka sa bazom u Nizozemskoj, čija je glavna djelatnost kreiranje zdravstvene platforme za pomoć starijim i nemoćnim osobama kako bi mogli dobiti potrebnu pomoć poput njege na daljinu te alarma za pomoć.

Verklizanov logo je u tri boje: tamno zelena, plava te tamno siva za font. Vodeći se sa tim njihovim standardnim bojama, kreirali smo magazin koristeći plave i zelene kombinacije. Verklizan je želio magazin koji je profesionalan, ozbiljan, ali i jednostavan. Pomoću fotografija i sa upotrebom odgovarajućih fontova (veličina i vrsta) te već spomenutih boja uspjeli smo stvoriti taj dojam.

Dizajn magazina za tvrtku Verklizan iz Njemačke. Na slici su prikazana dva magazina položena jedan na drugoga na tamno plavo-zelenoj podlozi. Na naslovnici čaopisa se nazalzi ilustracija žene po sredini a na vrhu i dnu se nalaze bordure sa tekstom. Bordura na vrhu je plave boje, a na dnu tamno zelene boje, ispod koje se nazai još jedna manja bordura bijele boja sa logom i informacijama Verklizan tvrtke.
Dizajn magazina za tvrtku Verklizan

Dizajn časopisa, kataloga i knjige

Kada spominjemo dizajn ona poznata uzrečica da ne sudimo knjigu prema koricama, pada u vodu. Dizajn prednje stranice knjige, časopisa, magazina ili kataloga je izuzetno bitna. Cilj svakog dizajna je da se vaš proizvod ili usluga primijete, da privuku potencijalne nove klijente, da predstavite sebe i novi proizvod ili uslugu na najbolji mogući način. Sve to treba uzeti u obzir kada govorimo o dizajnu naslovne stranice. Naravno da dizajn magazina za svaku tvrtku neće biti jednak. Neke tvrtke žele ostaviti ozbiljniji dojam, neke opušteniji. Tako se i dizajn treba prilagođivati potrebama svakog klijenta, ali postoje neka pravila koja svejedno treba poštivati.

Većina uspješnih naslovnica ima isti format. Glavni naslov, prvi podnaslov koji se obično odnosi na specifičan sadržaj unutar magazina te jedan ili dva manja podnaslova koji dodatno pojašnjavaju što se nalazi u magazinu. U Verklizanovom slučaju, glavni podnaslov se nalazi u krugu, a drugi manje važan na dnu stranice. Također, nemojte natrpavati naslovnicu sa previše teksta, slika ili više vrsta fontova. Želite da je naslovnica čitka te da je odmah jasno o čemu se u magazinu radi.

Ne treba izbjegavati jarke boje, dapače, nekad snažna boja može privući pažnju bolje od drugih dizajn elemenata, ali pripazite da boja ne odvrati pažnju od onoga što klijent prodaje. Boja treba biti dodatak, a ne glavni akter.

Kada govorimo dizajnu unutarnjeg dijela kataloga, funkcionalnost bi trebala biti na prvom mjestu. Magazin prvenstveno treba biti čitak, pregledan i dobro organiziran. Kako bi se razbila monotonija teksta ili mnogo slika, ubacivanje infografika, grafova i sličnih dizajn elemenata je poželjno, ali nemojte pretjerivati. Umjerenost je ključ dobrog dizajna.

Stražnja strana je obično rezervirana za kontakt informacije, iako ona može služiti i kao oglasno mjesto za neke buduće projekte koji su u pripremi.

 

 

Pogledajte i naše ostale radove iz kategorije Print.

Ukoliko vam treba dizajn magazina, javite nam se putem obrasca ili nam pošaljite mail.

Naše radove iz drugih kategorija pogledajte u našem portfoliju.

Želite znati više o dizajnu, svratite na naš blog gdje vas čekaju članci o raznim dizajn temama.

 

Zale Dizajn Studio