Error Free :: Izrada logotipa
grafički dizajn :: branding :: vizualni identitet :: izrada loga
Za tvrtku Error Free koja se bavi audio produkcijom i dizajnom profesionalne rasvjete za koncerte i druga događanja, smo odradili dizajn loga. Naime iako sam naziv tvrtke je Error Free (Bez pogreške), nama se pokrala jedna namjerna. 🙂
Dizajn loga: Ideja iza Error Free logotipa
Klijent je želio logo koji je profesionalan te koji ostavlja osjećaj povjerenja. Izrada logotipa takve vrste je dosta čest zahtjev te smo već imali ideju kako ćemo to postići. To je razlog zbog kojega smo odabrali baš svijetloplavu boju kao kontrast snažnoj crnoj. Svijetloplava boja je jedna od onih za koju će većina ljudi reći da im je najdraža. Jedan od razloga za to je sigurno što, prema psihologiji, nam ostavlja osjećaj povjerenja i pouzdanosti, a uz to nas i smiruje. Za tvrtku koja se bavi ovako dinamičnim poslom, ovakva boja daje dobar balans tome.
Kao ikonu smo odabrali krug sa simbolima slova E i F. Htjeli smo da asociraju na grafiku za glazbeni ekvilajzor. Pošto su te trake dosta simbolične za produkciju (čime nam se klijent i bavi) htjeli smo ih nekako uključiti u dizajn. To smo postigli tako što smo inicijale pretvorili u glazbene trake. Kako bi izbalansirali te ravne linije, stavili smo ih u krug. Ovaj monokromatski znak je upečatljiv i jedinstven.
Sada ćemo se vratiti na našu namjernu pogrešku. Ime Error Free je snažno i ozbiljno ime. Pošto naš klijent nije takav, u kontrastu snažnog imena i monokromatske ikone, htjeli smo malo razbiti tu ozbiljnost i jednoličnost te smo se poigrali sa slovima. Tako ovakav mali detalj, poput okretanja slova R naopačke, daje dobar balans i izgledu loga, ali i značenju same tvrtke. Iako je dojam loga i dalje profesionalan i snažan, naše oko će primijetiti ovu malu zanimljivost te će baš taj detalj, koji odskače od uobičajenog, biti ono što ćemo primijetiti i zapamtiti.
Sviđa vam se ovaj logo? Onda pogledajte i naše ostale radove iz kategorije Logo.
ŠTO TREBATE ZNATI O DIZAJNU LOGOTIPA?
Odlučili ste da vam treba logo. Bilo da se radi o potpuno novom logotipu ili redizajnu postojećeg, evo nekih stvari koje trebate znati.
1. LOGO TREBA BITI JEDNOSTAVAN
Logotip treba biti čitljiv, pamtljiv i lako primjenljiv. Najbolji logotipi često su i najjednostavniji. Složen logotip može izgledati sjajno na web stranici ili posjetnici, ali ako se ne može svesti u jednu boju ili učiniti dovoljno malim da stane na privjesak za ključeve, neće biti od velike koristi.
2. RAZMISLITE O TIPOGRAFIJI
Riječi u logotipu jednako su važne kao i slika. Pravi font može napraviti veliku razliku u tome kako se logo percipira. Serif fontovi (poput Times New Roman) tradicionalni su i klasični, dok su sans serif fontovi (poput Arial) moderni i čisti. Postoje i skriptni fontovi (kao što je kurzivni) i ukrasni fontovi (kao što je Comic Sans), ali njih treba koristiti štedljivo, ako uopće.
3. BOJE SU BITNE
Boja je važan dio svakog logotipa. Može prenijeti raspoloženje, emocije i osjećaje. Također se može koristiti za prenošenje određenih poruka. Na primjer, crvena se često koristi za predstavljanje energičnosti, dok se plava često koristi za predstavljanje smirenosti. Žuta se često koristi za predstavljanje sreće, dok se crna često koristi za predstavljanje moći.
4. SIMETRIJA
Logo treba biti uravnotežen i ugodan oku. To ne znači da mora biti savršeno simetričan, ali treba imati osjećaj vizualne stabilnosti. Neuravnotežen logotip može izgledati kaotično i odbojno.
5. KLASIČNO JE BOLJE
Logo treba biti dizajniran da traje. Trebalo bi izbjegavati pretjerano moderne elemente koji će učiniti da logo izgleda zastarjelo za nekoliko godina. Bezvremenski logotip bit će jednako relevantan i učinkovit za 10 ili 20 godina kao što je danas.
6. JEDINSTVENOST
Logo treba biti prepoznatljiv i biti idealan predstavnik brenda. Treba biti drugačiji od bilo kojeg drugog logotipa u industriji. Ako logotip izgleda kao svi ostali, klijentima će biti vrlo teško ga zapamtiti.
7. DOBIJTE POVRATNE INFORMACIJE
Prije nego što dovršite logotip, važno je dobiti povratne informacije od drugih. Pokažite ga svojoj obitelji i prijateljima i pogledajte što oni misle. Pitajte kupce i klijente što misle. tražite povratne informacije od ljudi na vašem ciljnom tržištu. Što više povratnih informacija možete dobiti, to bolje.
8. ANGAŽIRAJTE PROFESIONALCA
Dizajniranje logotipa nije DIY projekt. Važno je angažirati profesionalnog dizajnera logotipa koji vam može pomoći u izradi logotipa koji ispunjava sve gore navedene kriterije. Profesionalni dizajner imat će znanje, iskustvo i vještine za izradu logotipa koji je savršen za vaš brend.
Dizajn logotipa važan je dio svakog poslovanja. Imajući ove stvari na umu, možete osigurati dalogo bude učinkovit i da predstavlja vašu tvrtku na najbolji mogući način.
Naše ostale radove možete pogledati u portfoliju.
Za dizajn loga nam se možete javiti na email adresu ili putem kontakt obrasca.
Ako želite znati nešto više o grafičkom dizajnu slobodno pogledajte i naš blog gdje ćete naći mnoge zanimljive članke od kojih je jedan upravo o logu.
Zale Dizajn Studio