Verklizan :: Dizajn letaka

grafički dizajn :: dizajn letka

Dizajn letka za tvrtku Verklizan. Na slici je prikazan jedan uspravni letak koji je položen na brojne položene. Na slici letka se nalazi žena koja ushićeno baca papire u zrak obučena u poslovno odijelo. Iza nje je plava nebo. U kontrastu plave boje po sredini stranice se nalazi zelena traka sa svim informacijama, a na dnu traka sa još malenih fotografija i u dnu bijeli prostor sa logom tvrtke.
Dizajn letka za Verklizan

O projektu

Za naše klijente, tvrtku Verklizan, smo napravili nekoliko letaka. Verklizan je internacionalna sofware tvrtka sa bazom u Nizozemskoj, čija je glavna djelatnost kreiranje zdravstvene platforme za pomoć starijim i nemoćnim osobama kako bi mogli dobiti potrebnu pomoć poput njege na daljinu te alarma za pomoć.

Verklizanov logo je u tri boje: tamno zelena, plava te tamno siva za font. Vodeći se sa tim njihovim standardnim bojama, kreirali smo seriju letaka koristeći plave i zelene kombinacije. Verklizan je želio letke koji su profesionalni, ozbiljni, ali i jednostavni. Pomoću fotografija i sa upotrebom odgovarajućih fontova (veličina i vrsta) te već spomenutih boja uspjeli smo stvoriti taj dojam.

Na što je bitno paziti kod dizajna letka?

Kao i kod svake druge vrste dizajna, uvijek imajte na umu za koga stvarate taj letak, tko vam je publika, koga želite privući. Nije jednako kreirati letak za zabavni park, dućan odjećom ili tvrtku koja se bavi financijama.
Dok ćemo za zabavni park izabrati vesele jarke boje, mekane fontove, više teksta te fotografija, za korporativni dizajn je bolje da je dizajn jednostavan kako bi ostavio profesionalniji i ozbiljniji dojam.

Ako upotrebljavate fotografije, pobrinite se da su to visokokvalitetne fotografije kako cjelokupni dizajn ne bi bio narušen odabirom slike u niskoj rezoluciji, nezanimljivog sadržaja ili neprikladne tematike.

Ako ne upotrebljavate fotografije, već će letak biti napravljen od teksta te dizajn elemenata, držite se pravila da ne koristite previše vrsta fontova i veličina. Letci su, najčešće, malog formata te previše fontova i veličina istih može izgledati natrpano, neorganizirano i neprofesionalno. Također, upotrebljavajte fontove koje je lako čitati. Letci se čitaju u brzini i nemate mnogo vremena privući pažnju na sadržaj.

Letak je napravljen da u kratkom vremenu dostavi bitnu informaciju, da privuče pažnju te da generira promet. Ako se držite osnovnih pravila dizajna, vaš letak će zasigurno ispuniti svoju svrhu.

 

 

Pogledajte i naše ostale radove iz kategorije Print.

Ukoliko Vam treba dizajn letka, javite nam se putem obrasca ili nam pošaljite mail.

Naše radove iz drugih kategorija pogledajte u našem portfoliju.

Želite znati više o dizajnu, svratite na naš blog gdje vas čekaju članci o raznim dizajn temama.

Zale Dizajn Studio