Deezalica :: Imenovanje tvrtke i dizajn logotipa

grafički dizajn :: vizualni identitet :: branding :: izrada loga :: copywriting :: imenovanje tvrtke

Za tvrtku Deezalica iz Virovitice smo osmislili ime i izradili logo. Deezalicu je osnovala dr. sc. Anita Prelas Kovačević, psihologinja koja pomaže mladim ljudima kod odluka o obrazovanju, osobnog razvoja te pruža usluge coachinga. Kada nam je Anita pristupila sa željom da osmislimo i ime, uz dizajn loga, razmišljali smo o utjecaju njezinog posla, o onome što nudi te koja je vizija i misija njezinog posla. Iz toga se izrodilo ime Deezalica. Mala igra rječju dizalica, kako ne bi previše podsjećalo na druge djelatnosti. Pošto Anita “diže” svoje klijente na novu razinu osobnog rasta i razvoja, tako ime točno dočarava ovu tvrtku.

Dizajn logotipa i imenovanje tvrtke Deezalica. Deezalica logo je prikazan na bijeloj podlozi. Logo je tamnosive boje sa magenta dodatkom "by Anita" ispod njega pisanim slovima. Deezalica je napisano štampanim slovima, a iznad slova I se nalazi mali trokut koji kao strelica pokazuje prema gore u magenta boji. Drugo slovo E u Deezalica je okrenuto na drugu stranu.
Dizajn logotipa i imenovanje tvrtke Deezalica

Imenovanje tvrtke ili proizvoda

Imenovanje nije izuzetno tražena usluga, većinom jer klijenti žele sami izabrati ime. To je razumljivo pošto se ime smatra nečim osobnim i važnim. Međutim ima i koristi proslijediti taj posao tvrtki koja će paziti da ime odgovara određenim kriterijima. Kao naprimjer, treba paziti da se izbjegavaju imena koja je teško izgovarati ili pisati. Takva imena se teško pamte, a u današnje vrijeme Interneta, kada tražimo tvrtke po imenima na pretraživačima i društvenim mrežama, želimo ime koje je lako pamtljivo i koje se lako piše. Ako upotrebljavate strane nazive za imena, uvijek provjerite sa tečnim govornikom ili lektorom da li upotrebljavate naziv na ispravan način, ako sami ne posjedujete tečno znanje tog jezika.

Također, nemojte ograničavati svoju djelatnost imenom. Što to znači? U samom nazivu tvrtke pokušajte izbjegavati korištenje vrste posla kojom se bavite. U budućnosti ćete možda proširivati posao ili željeti skroz preusmjeriti poslovanje pa je bolje držati se naziva koji su neutralniji. Međutim, to ne znači da ime ne treba imati značenje. Najbolja imena su kratka, jasna, kreativna, ali koja i dalje imaju u sebi značenje.

Nakon što odaberete ime, veoma je bitno provjeriti da li je to ime već korišteno. Prođite kroz sudske registre, pročešljajte sve društvene mreže te pogledajte da li su domene sa tim imenom dostupne. Ne želite da vam web stranica ima predugačak naziv ili prekompliciran, zato što samo ime nije bilo dostupno. Dobro sve istražite. Ako unajmite tvrtku, tvrtka će taj dio posla odraditi, naravno za vas.

Vezano za ime Deezalica tako smo se malo poigrali i sa dizajnom loga. Kako bi logo dobio moderan izgled te kako bi bio prikladniji za mlađu publiku koja su klijenti, poigrali smo se sa slovom E te jedno malo preokrenuli, kao što će Deezalica mnogima preokrenuti pogled na život. Umjesto točke na i dolazi strelica koja pokazuje uvis, te magenta boja koja pridonosi mladenačkom štihu još više.

Sviđa vam se ovaj logo? Onda pogledajte i naše ostale radove iz kategorije Logo.

ŠTO TREBATE ZNATI O DIZAJNU LOGA?

Odlučili ste da vam treba logo. Bilo da se radi o potpuno novom logu ili redizajnu već postojećeg, ovo su neke stvari koje trebate znati:

1. KOJU VRSTU LOGA ŽELITE?

Postoji više vrsta loga. Logo može biti samo tekstualan (Google), monogram (LG), maskota (KFC), amblem (Stella Artois), piktogrami (Apple), apstraktni (Nike) ili kombinirani: slika i ikona (Amazon). Neki klijenti već imaju ideju koju vrstu žele, to je pogotovo istina kod redizajna loga, ali ako nemate jasnu sliku svog budućeg loga – ne brinite. Možete dogovoriti s dizajnerom da prijedlozi dizajna sadrže više od jednog stila kako biste dobili bolji dojam koji će vam odgovarati. Naravno da dizajner neće moći napraviti sve varijante, ali dobar dizajner će znati točno koje vrste su prikladne za djelatnost kojom se bavite te će vam prema tome dati svoje prijedloge.

2. ODABIR BOJA I TIPOGRAFIJE (VRSTE SLOVA)

Mnoge tvrtke već imaju svoje karakteristične boje i fontove koje koriste. U tom slučaju se dizajneru prosljeđuju podaci te se logo radi prema već postojećim standardima. Neke tvrtke nemaju već određene standarde, ali znaju otprilike koje boje žele i kakav font. U tom slučaju je dobro dizajneru proslijediti neke primjere koji vam se sviđaju. Možete prikupiti slike s Interneta te ih poslati kao referencu. Ako nemate nikakve ideje o bojama i tipografiji, ne brinite. Dizajneri su stručni donositi takve odluke za vas. Uz prijedloge ćete dobiti i pojašnjenje zašto je odabrana baš određena boja i font pa će vam biti lakše donijeti odluku o sustavu boja koje će predstavljati vašu tvrtku.

3. DOGOVOR S DIZAJNEROM

Trebate logo i želite surađivati s nama i pitate se što sada? Putem našeg kontakt obrasca nam pošaljite upit, a mi ćemo Vam odgovoriti u što kraćem roku. Ukoliko želite, možete nam odmah poslati neke od informacija navedenih gore, poput imena tvrtke, vrste loga koju želite, čime se tvrtka bavi te slike loga koje Vam se sviđaju kao referencu. Nakon što pobliže upoznamo vaše potrebe, poslat ćemo vam financijsku konstrukciju za uslugu koju tražite. Ako pristanete na suradnju, kontaktirat ćemo vas ukoliko nam trebaju dodatne informacije. Rok za izradu je obično oko 5 radnih dana, ali to može varirati ovisno o obujmu posla u trenutku slanja upita. Točan rok ćemo Vam dati prilikom dogovora.

4. GOTOVI PRIJEDLOZI

Po završetku izrade logotipa, dizajner će vam poslati prezentaciju prijedloga. U ponudi možete izabrati koliko prijedloga želite. Standard je tri ili pet, a ukoliko želite više, molimo vas da to napomenete prilikom upita kako bismo prilagodili ponudu. Nakon što klijent prouči poslane prijedloge te izabere onaj koji mu najviše odgovara, dizajner će napraviti eventualne dodatne izmjene poput promjene boje ili veličine. Kada je posao završen šaljemo verzije logotipa u vektorskom (ai, eps, pdf) i rasterskom (jpg, png) obliku kako biste imali sve verzije potrebne za buduće aplikacije loga (tisak, web) uključujući i definiran sustav boja i karakterističnu tipografiju.

Naše ostale radove možete pogledati u portfoliju.

Želite kod nas napraviti logo? Javite nam se na email adresu ili putem kontakt obrasca. Čekamo vas!

Ako želite znati nešto više o grafičkom dizajnu slobodno pogledajte i naš blog gdje ćete naći mnoge zanimljive članke od kojih je jedan upravo o logu.

Zale Dizajn Studio