Vicious Delicious :: Dizajn logotipa

grafički dizajn :: vizualni identitet :: branding :: izrada loga

Dizajn logotipa za Vicious Delicious. Za klijenta iz Dubrovnika sa umjetničkom djelatnošću, elegantan i upečatljiv logo. Logo je napravljen od fonta (vrste slova) koji izgleda kao rukom napisan. te kao ikonu ima ilustraciju maslačka koji se nalazi između dvije riječi. Cijeli logo je crne boje na bijeloj podlozi.
Dizajn logotipa za Vicious Delicious

Vicious Delicious logo je napravljen za klijenticu iz Dubrovnika. Klijentica je umjetnica te je željela logo koji nije korporativan, ravan, strog i ozbiljan. Željela je logo koji je opušteniji, zaigraniji, ali da je i dalje elegantan i poslovan. Stoga smo se odlučili za rukopisni font (vrstu slova), koji je opušteniji te primjereniji za djelatnost koja se bavi umjetnošću, u ovom slučaju izradom nakita.

Kao ikonu smo stavili maslačak. Maslačak, sami cvijet, nosi dosta simbolike i ima više značenja. Dok smo istraživali značenja simbola pojedinih cvjetova na Internetu naišli smo na stranicu koja objašjava značenje maslačka ovako:
“Maslačak je simbol nade, ljubavi i sreće. Njegove žute latice predstavljaju sunce koje obasjava sva dobra djela u Vašem životu. Za crno sjeme ove biljke kaže se da sa sobom nosi želje za prosperitetom i novim počecima dok odlete u nebo.” Svi se sjećamo kada smo kao djeca brali maslačke, zamišljali želje te ih otpuhivali sa nadom u njihovo ostvarivanje. Ta nam je ideja bila nit vodilja u biranju baš ove ikone da predstavlja Vicious Delicious. Klijentica je simbolično otpuhala sve svoje želje koje će se sada ostvariti.

Odlučili smo u logo ne dodavati dodatne boje. Crni logo daje dodatnu dozu elegancije i umjetničkog dojma. Na taj način logo ostavlja jači dojam, dok zadržava svoju jednostavnost.

Sviđa Vam se ovaj logo? Onda pogledajte i naše ostale radove iz kategorije Logo.

Što trebate znati o dizajnu loga?

Odlučili ste da Vam treba logo. Bilo da se radi o potpuno novom logu ili redizajnu već postojećeg, ovo su neke stvari koje trebate znati:

1. Koju vrstu loga želite?

Postoji više vrsta loga. Logo može biti samo tekstualan (Google), monogram (LG), maskota (KFC), amblem (Stella Artois), piktogrami (Apple), apstraktni (Nike) ili kombinirani: slika i ikona (Amazon). Neki klijenti već imaju ideju koju vrstu žele, to je pogotovo istina kod redizajna loga, ali ako nemate jasnu sliku svog budućeg loga – ne brinite. Možete dogovoriti s dizajnerom da prijedlozi dizajna sadrže više od jednog stila kako biste dobili bolji dojam koji će Vam odgovarati. Naravno da dizajner neće moći napraviti sve varijante, ali dobar dizajner će znati točno koje vrste su prikladne za djelatnost kojom se bavite te će Vam prema tome dati svoje prijedloge.

2. Odabir boja i tipografije (vrste slova)

Mnoge tvrtke već imaju svoje karakteristične boje i fontove koje koriste. U tom slučaju se dizajneru prosljeđuju podaci te se logo radi prema već postojećim standardima. Neke tvrtke nemaju već određene standarde, ali znaju otprilike koje boje žele i kakav font. U tom slučaju je dobro dizajneru proslijediti neke primjere koji Vam se sviđaju. Možete prikupiti slike s Interneta te ih poslati kao referencu. Ako nemate nikakve ideje o bojama i tipografiji, ne brinite. Dizajneri su stručni donositi takve odluke za Vas. Uz prijedloge ćete dobiti i pojašnjenje zašto je odabrana baš određena boja i font pa će Vam biti lakše donijeti odluku o sustavu boja koje će predstavljati Vašu tvrtku.

3. Dogovor s dizajnerom

Trebate logo i želite surađivati s nama i pitate se što sada? Putem našeg kontakt obrasca nam pošaljite upit, a mi ćemo Vam odgovoriti u što kraćem roku. Ukoliko želite, možete nam odmah poslati neke od informacija navedenih gore, poput imena tvrtke, vrste loga koju želite, čime se tvrtka bavi te slike loga koje Vam se sviđaju kao referencu. Nakon što pobliže upoznamo Vaše potrebe, poslat ćemo Vam financijsku konstrukciju za uslugu koju tražite. Ako pristanete na suradnju, kontaktirat ćemo Vas ukoliko nam trebaju dodatne informacije. Rok za izradu je obično oko 5 radnih dana, ali to može varirati ovisno o obujmu posla u trenutku slanja upita. Točan rok ćemo Vam dati prilikom dogovora.

4. Gotovi prijedlozi

Po završetku izrade logotipa, dizajner će Vam poslati prezentaciju prijedloga. U ponudi možete izabrati koliko prijedloga želite. Standard je tri ili pet, a ukoliko želite više, molimo Vas da to napomenete prilikom upita kako bismo prilagodili ponudu. Nakon što klijent prouči poslane prijedloge te izabere onaj koji mu najviše odgovara, dizajner će napraviti eventualne dodatne izmjene poput promjene boje ili veličine. Kada je posao završen šaljemo verzije logotipa u vektorskom (ai, eps, pdf) i rasterskom (jpg, png) obliku kako biste imali sve verzije potrebne za buduće aplikacije loga (tisak, web) uključujući i definiran sustav boja i karakterističnu tipografiju.

Naše ostale radove možete pogledati u portfoliju.

Želite kod nas napraviti logo? Javite nam se na email adresu ili putem kontakt obrasca. Čekamo Vas!

Ako želite znati nešto više o grafičkom dizajnu slobodno pogledajte i naš blog gdje ćete naći mnoge zanimljive članke od kojih je jedan upravo o logu.

Zale Dizajn Studio