Vicious Delicious :: Dizajn logotipa

grafički dizajn :: vizualni identitet :: branding :: izrada loga

Dizajn logotipa za Vicious Delicious. Za klijenta iz Dubrovnika sa umjetničkom djelatnošću, elegantan i upečatljiv logo. Logo je napravljen od fonta (vrste slova) koji izgleda kao rukom napisan. te kao ikonu ima ilustraciju maslačka koji se nalazi između dvije riječi. Cijeli logo je crne boje na bijeloj podlozi.
Dizajn logotipa za Vicious Delicious

Vicious Delicious logo je napravljen za klijenticu iz Dubrovnika. Klijentica je umjetnica te je željela logo koji nije korporativan, ravan, strog i ozbiljan. Željela je logo koji je opušteniji, zaigraniji, ali da je i dalje elegantan i poslovan. Stoga smo se odlučili za rukopisni font (vrstu slova), koji je opušteniji te primjereniji za djelatnost koja se bavi umjetnošću, u ovom slučaju izradom nakita.

Kao ikonu smo stavili maslačak. Maslačak, sami cvijet, nosi dosta simbolike i ima više značenja. Dok smo istraživali značenja simbola pojedinih cvjetova na Internetu naišli smo na stranicu koja objašjava značenje maslačka ovako:
“Maslačak je simbol nade, ljubavi i sreće. Njegove žute latice predstavljaju sunce koje obasjava sva dobra djela u vašem životu. Za crno sjeme ove biljke kaže se da sa sobom nosi želje za prosperitetom i novim počecima dok odlete u nebo.” Svi se sjećamo kada smo kao djeca brali maslačke, zamišljali želje te ih otpuhivali sa nadom u njihovo ostvarivanje. Ta nam je ideja bila nit vodilja u biranju baš ove ikone da predstavlja Vicious Delicious. Klijentica je simbolično otpuhala sve svoje želje koje će se sada ostvariti.

Odlučili smo u logo ne dodavati dodatne boje. Crni logo daje dodatnu dozu elegancije i umjetničkog dojma. Na taj način logo ostavlja jači dojam, dok zadržava svoju jednostavnost.

Sviđa vam se ovaj logo? Onda pogledajte i naše ostale radove iz kategorije Logo.

Crno-bijeli logotipi: gdje ih koristiti i koje su njihove prednosti u odnosu na logotipe u boji

Crno-bijeli logotipi prisutni su posvuda. Koriste se u gotovo svim poljima kao što su umjetnost, fotografija, moda, itd. Njihova upotreba nije ograničena na neko specifično područje, mogu se koristiti u bilo kojoj industriji.

Ljudi ih drugačije percipiraju od onih u boji. Oni u boji se doživljavaju kao zabavniji i opušteniji, dok se crno-bijeli logotipi obično doživljavaju kao ozbiljniji, profesionalniji i vjerodostojniji.

Za koje biste proizvode trebali koristiti crno-bijeli logotip?

Crno-bijeli logotipi dobar su izbor za tvrtke koje žele izgledati profesionalno. Zato što su jednostavni, bezvremenski i univerzalni. Izgledaju ozbiljno. Zapravo, ih možete koristiti u većini industrija jer će oni preuzeti karakteristike vašeg poslovanja kako bi mu dali taj snažan, profesionalni izgled. Mnogi brendovi preferiraju crno-bijeli u odnosu na logo u boji. Glavni razlog za to je što su moderniji, pamtljiviji i svestraniji.

Također, crno-bijele logotipe lakše je čitati od onih u boji, što pomaže gledatelju da brže razumije vašu poruku. To je zato što boja može postati teško čitljiva pri malim veličinama i pri slabom osvjetljenju, dok crno-bijeli logotipi nemaju taj problem. Kontrast između dviju boja olakšava čitanje, čak i u manjim veličinama.

Crno-bijeli logotipi također se mogu koristiti u bilo kojem mediju, od tiskanog do digitalnog. Zbog svoje svestranosti, mogu dobro funkcionirati za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi da njihov logo ima dugovječnost.

 

Naše ostale radove možete pogledati u portfoliju.

Želite kod nas napraviti logo? Javite nam se na email adresu ili putem kontakt obrasca. Čekamo vas!

Ako želite znati nešto više o grafičkom dizajnu slobodno pogledajte i naš blog gdje ćete naći mnoge zanimljive članke od kojih je jedan upravo o logu.

Zale Dizajn Studio