Kolači Gospodarski list :: Vizualni identitet

grafički dizajn :: vizualni identitet :: dizajn loga

Vizualni identitet za Gospodarski list i njihovu kuharicu Kolači. Na slici se nalazi šareni logo na radnom kuhinjskom stolu.
Vizualni identitet za Kolači

Dizajn loga za “Kolači”

Za tvrtku Gospodarski list smo izradili vizualni identitet, odnosno za njihov podbrand “Kolači” koji uključuje i izdavanje kuharice s najfinijim domaćim kolačima. Kolači dolaze u mnogo okusa, boja i veličina, pa tako je i naš logo, koji ih predstavlja, došao u brojnim bojama. Točnije u 6 karakterističnih boja. Kao ikonu loga smo upotrijebili slovo O koje predstavlja već odgriženi kolačić. Ovaj veseli logo je idealan predstavnik ove ukusne kuharice i svih kolača.

Sviđa vam se ovaj vizualni identitet? Pogledajte i naše ostale radove iz kategorije logo.

Što je vizualni identitet?

Vizualni identitet je vizualni predstavnik tvrtke ili pojedinog proizvoda, a komunicira se upotrebom boje, fontova, oblika i slika. To je laičkim rječnikom, dizajn, odnosno izgled vašeg brenda. Od loga, promotivnih materijala, web stranice, mobilne aplikacije i ostalih medija oglašavanja pa sve do oslikavanja vozila, izloga i ostalog.

Dva pojma se često brkaju, vizualni i brend identitet. Dok je vizualni identitet ograničen samo na izgled tvrtke, odnosno kako se tvrtka vizualno predstavlja, brend identitet je širi pojam. Vizualni identitet je dio brend identiteta koji uz taj dizajnerski aspekt se brine za cjelokupni dojam koji brend ostavlja. Uključujući odnose sa javnošću, sve marketinške aktivnosti i ostalo.

Vizualni identitet je dio grafičkog dizajna, dok je brend identitet dio marketinga.

Postoji nekoliko ključnih stvari o kojima treba razmišljati kada razvijate snažan vizualni identitet:

1. Kako želite da vas doživljavaju? Da li želite djelovati elegantno i skupo? Možda zaigrano i veselo? Ili pak ozbiljno i profesionalno?
2. Koji osjećaj želite izazvati? Želite izazvati povjerenje? Sigurnost? Ili pak razigranost?
3. Kako se možete istaknuti od konkurencije? Kakve boje koristi konkurencija? Koji stil dizajna koriste? Fontove? Ako se želite istaknuti od konkurencije, morate ih dobro proučiti kako ih ne biste nesvjesno kopirali te kako bi se dizajnom istaknuli.

Vizualni identitet trebao bi biti produžetak vrijednosti, misije i ciljeva tvrtke.

Karakteristične boje za logotip Kolači

Karakteristične boje za logotip Kolači

Što sadrži vizualni identitet?

Postoji nekoliko ključnih elemenata koji čine snažan vizualni identitet:

1. Logotip: ovo je često prva stvar koju će ljudi vidjeti i trebao bi biti jednostavan, pamtljiv te predstavljati cjelokupni brend. Logo je “lice” kompanije. To je ono po čemu se tvrtka prepoznaje, njezin zaštitni znak. Logo izrađuju grafički dizajneri specijalizirani za takvu vrstu dizajna.

2. Tipografija: Fontovi koje koristite trebali bi biti dosljedni u svim marketinškim materijalima i prenositi osjećaj koji želite da brend komunicira. Ravni i jednostavni fontovi djeljuju sofisticirano i lako se čitaju. Dekorativni fontovi odaju dojam sofisticiranosti ili zaigranosti ovisno o kojem fontu se radi.
Tipografija je izuzetno važna te joj se treba posvetiti posebna pažnja.

3. Boje: Boje koje koristite treba pažljivo odabrati kako bi odražavale raspoloženje i osjećaj koji želite pobuditi. Već je dugo vremena poznato da boje imaj snažan utjecaj na nas. Mogu nam privuči pažnju, opustiti nas i pomoći nam da se koncentriramo. Također, boje ostavljaju određeni dojam. Kraljevski plava boja, na primjer, daje dojam sofisticiranosti. Kao i tamno ljubičasta koja je poznata kao kraljevska boja. Odabir boje može stvoriti dojam koji želite prenijeti o svom proizvodu ili brendu brže i bolje nego ijedan drugi dizajn element.

4. Slike: fotografije i grafike koje koristite trebaju biti visoke kvalitete i podržavati poruku koju pokušavate prenijeti. Slika vrijedi tisuću riječi pa tako može i prenijeti tisuću poruka na jednostavan i brz način.

Razvijanje snažnog vizualnog identiteta važan je dio izgradnje uspješnog brenda. Vizualne elemente treba pažljivo razmotriti i dobro izvesti kako biste svojoj ciljnoj publici učinkovito komunicirali tko ste.

Želite kod nas napraviti logo? Javite nam se na email adresu ili putem kontakt obrasca.

Naše ostale radove možete pogledati u portfoliju.

Ako želite znati nešto više o grafičkom dizajnu slobodno pogledajte i naš blog gdje ćete naći mnoge zanimljive članke od kojih je jedan upravo o vizualnom identitetu.

Zale Dizajn Studio