Zeleni formati :: Izrada logotipa
grafički dizajn :: branding :: vizualni identitet :: dizajn logotipa
Zeleni formati su turistička agencija koja koristi inovativna i digitalna rješenja kako bi unaprijedila turističku ponudu, no to nije sve što ih čini posebnima. Ova agencija se usredotočuje na održivost i zaštitu okoliša te želi biti dio održivog turizma. Njihov minimalistički logo u zelenim tonovima savršeno dočarava njihovu posvećenost zaštiti prirode i njihovu misiju stvaranja održivijeg svijeta kroz turizam.
![Izrada logotipa za tvrtku Zeleni formati](https://zale.hr/wp-content/uploads/2023/04/zeleni-formati-logo-2-1024x1024.jpg)
Izrada logotipa za tvrtku koja se bavi zaštitom okoliša i održivim poslovanjem
Razumijevanje ciljeva tvrtke
Prije nego što krenete s izradom logotipa, važno je da imate jasno razumijevanje ciljeva tvrtke i njezine misije. Logo treba prenijeti poruku tvrtke na jednostavan i jasan način te privući pozornost potencijalnih klijenata. Stoga, istraživanje ciljne publike i tržišta je ključno.
Biranje prikladnih boja
Boje igraju važnu ulogu u dizajnu logotipa, posebno kada se radi o tvrtki koja se bavi zaštitom okoliša i održivim poslovanjem. Zelena boja, koja simbolizira prirodu, često se koristi u ovom kontekstu, ali i druge boje poput plave, smeđe i sive mogu biti prikladne.
Odabir fontova i tipografije
Pored boja, odabir fontova i tipografije također igra važnu ulogu u dizajnu logotipa. Jednostavan i čitljiv font dobar je odabir za tvrtku koja se bavi održivim poslovanjem. Važno je izbjegavati prekomjernu količinu teksta i koristiti čitljiv font kako bi se poruka logotipa jasno prenijela.
Korištenje simbola
Korištenje simbola kao što su stabla, biljke, cvjetovi, sunce ili voda može pomoći u stvaranju vizualne veze s prirodom i zaštitom okoliša. Simboli mogu biti apstraktni ili konkretni, no važno je da budu jednostavni i lako prepoznatljivi.
Prilagodba za različite formate
Danas se logotipi koriste na različitim medijima, od tiskanih materijala do web stranica i društvenih mreža. Stoga je važno da se logotip prilagodi različitim formatima i veličinama kako bi uvijek bio jasno vidljiv i čitljiv. Logotip bi trebao biti u vektorskom formatu kako bi se mogao lako skalirati bez gubitka kvalitete.
![Dizajn memoranduma Zeleni formati](https://zale.hr/wp-content/uploads/2023/04/zeleni-formati-memo-1-1024x710.jpg)
Testiranje
Konačno, testiranje logotipa ključno je prije nego što ga konačno usvojite. Testiranje može uključivati prikaz logotipa potencijalnim klijentima, suradnicima ili ciljnoj publici kako bi se vidjelo kako se doživljava i je li učinkovit u prijenosu vrijednosti tvrtke. Također, važno je provjeriti kako se logotip pojavljuje u različitim okruženjima, veličinama i na različitim medijima.
Želite kod nas napraviti logo? Javite nam se na email adresu ili putem kontakt obrasca. Naše radove možete pogledati u portfoliju.
Ako želite znati nešto više o grafičkom dizajnu slobodno pogledajte i naš blog gdje ćete naći mnoge zanimljive članke od kojih su mnogi na temu loga.
Zale Dizajn Studio