Blog
-
Uvod u Motion Graphics :: Sve što trebate znati
Kada je riječ o stvaranju videozapisa, motion graphics (pokretna/animirana grafika) idealan je medij za oživljavanje ideja i pričanje priče na vizualan način. Od logotipa i animacija do video uvoda i završetaka, motion graphics je posvuda. Možda niste nikada čuli za ove izraze, ali animiranu grafiku svakako gledate svakodnevno. Sigurno ste primijetili kako su televizijske reklame…
-
Web dizajn :: Kako dizajnirati dobru web stranicu?
Dobre web stranice znače za tvrtku puno više od mjesta gdje će se doći po osnovne informacije. To je vaš virtualni ured, mjesto gdje će posjetitelji donijeti odluku da li žele koristiti vašu uslugu ili kupiti proizvod. Često je to prvi susret sa potencijalnim klijentima, a svakako ne želite da je i zadnji. Stranica koja…
-
Logo i boje :: Kako odabrati pravu boju za logotip
Da boje mogu utjecati na naše emocije pa time i naše raspoloženje je već dobro poznato, a toga su itekako svjesni i grafički dizajneri. Odabir boje ima snažan utjecaj na ponašanje kupaca. One aktiviraju emocije i utječu na naše ponašanje. Kada se pravilno koristi, boja može pomoći u postizanju željenog raspoloženja ili reakcije, a dizajn…
-
Što je digitalni marketing i zašto je važan?
Možda ste čuli za pojam “digitalni marketing”, ali što on zapravo znači? I zašto je toliko važan? Ukratko, digitalni marketing je proces korištenja online kanala za promicanje i prodaju proizvoda ili usluga. To je marketinška strategija koja se oslanja na digitalne uređaje i mreže kako bi dosegnula potencijalne kupce. Sve, od web-mjesta do aplikacija, videozapisa,…
-
Što je copywriting?
Pisanje marketinškog teksta ili copywriting neophodna je vještina za svakoga tko želi stvarati sadržaj. To je čin pisanja prodajnog teksta za proizvod, uslugu ili tvrtku. Copywriter (pisac) ima za cilj stvoriti uvjerljiv sadržaj koji će odjeknuti kod čitatelja i poticati ga na akciju. U većini slučajeva, copywriting je dio većeg tima. Može uključivati pisce, dizajnere,…
-
Vizualni identitet :: Definicija, elementi i savjeti
Kažu da odijelo ne čini čovjeka, što je istina, ali odijelo pomaže da čovjek bude primijećen i zapamćen. Vizualni identitet je “odijelo” svake tvrtke, proizvoda ili usluge. Važnost vizualnog identiteta ne može se precijeniti u procesu promocije brenda. Iako ima više funkcija, glavni cilj vizualnog identiteta je stvaranje svijesti o brendu među kupcima, klijentima i…
-
Kako promovirati proizvod: savjeti za dizajn ambalaže proizvoda
Dizajn ambalaže proizvoda važan je dio cjelokupnog korporativnog identiteta. Njegova je svrha skrenuti pozornost na proizvod koji promovira te kreirati jedinstveni vizualni identitet i stil po kojemu će brend biti prepoznat. Iako poslovica kaže da ne sudimo knjigu prema koricama, istraživanja pokazuju da kupci to ipak rade. Htjeli mi to priznati ili ne, mnogi od…
-
Tipografija :: Zašto je važna?
Tipografija diljem svijeta igra ključnu ulogu u komunikaciji i prezentaciji bilo koje ideje, usluge ili proizvoda. Tipografiju viđamo više nego ijedan drugi dizajnerski element. Ona je posvuda. U novinama i knjigama koje čitamo, na ekranima mobitela i računala dok scrollamo Internetom, na ambalažama proizvoda koje koristimo pa čak i prometnim znakovima dok se vozimo cestom.…
-
BREND, BRENDIRANJE ILI BREND (VIZUALNI) IDENTITET :: KOJA JE RAZLIKA?
U poslovnom svijetu brending je postao velika riječ u marketinškom smislu, no što to točno podrazumijeva i što brend čini brendom? Koja je razlika između pojmova brend, brendiranje i brend identitet? Što je brend identitet, a što vizualni (grafički identitet) te da li postoji razlika? Formiranje uspješne strategije brenda je kompliciran proces u kojem postoji…
-
Logotip :: 7 vrsta loga
U našem blogu smo već pisali o logotipima, njihovoj povijesti i važnosti u modernom poslovanju, a u ovom članku ćemo pojasniti njihove vrste. Iako se može naći više podjela loga od ovih sedam, zadržali smo se na ovoj brojci pošto obuhvaća najčešće korištene vrste. 1. SIMBOL (Piktogram) Simbol smo stavili na prvo mjesto ove liste…