Blog

    Loading posts...
  • Photo credit: Austin Kirk on Unsplash

    Imenovanje tvrtke ili proizvoda :: Kako osmisliti dobar naziv za svoje poslovanje

    Ako otvarate tvrtku ili lansirate novi proizvod, trebate ime. Naziv vaše tvrtke ili proizvoda jedan je od najvažnijih aduta koje imate na raspolaganju i jedan od najsnažnijih elemenata brendiranja. Ime je temelj na kojem se bazira vaša marka i koristit će se u gotovo svim marketinškim komunikacijama. Dakle, važno je odabrati ono koje će biti…

  • Blog: Vrste grafičkog dizajna

    Vrste grafičkog dizajna :: Vodič kroz različite vrste grafičkog dizajna

    Grafički dizajn je umjetnost komunikacije, stiliziranja i rješavanja problema korištenjem raznih dizajn elemenata. Područje je također poznato kao vizualna komunikacija ili komunikacijski dizajn. Grafički dizajn je posvuda,  od ambalaže proizvoda, web stranica i uličnih znakova do plakata, logotipa i knjiga. Grafički dizajneri koriste različite elemente dizajna kako bi postigli umjetničke ili dekorativne efekte. Uobičajeni elementi…
  • Photo credit: Hello I'm Nik on Unsplash

    Grafički dizajn okoline (Environmental Graphic Design) :: Uvod

    Iako environmental dizajn uključuje mnogo više od njegovog grafičkog aspekta i iako je i taj dio ograničen za grafičke dizajnere, odlučili smo svejedno posvetiti blog ovoj temi koja spada više u kategoriju arhitekture, ne toliko grafičkog dizajna. Jedan od razloga je što često grafički dizajneri surađuju sa arhitektima na rješenjima za klijente u sklopu izrade…

  • Kako dizajnirati katalog: što trebate znati

    Dizajn kataloga :: Sve što trebate znati

    Katalozi su dio naše svakodnevice. Dobivamo ih poštom, uzimamo ih u trgovinama ili ih pregledavamo u digitalnom obliku na web stranicama. Oni su izvrstan način da predstavimo našu ponudu: od noviteta do akcija i stalne ponude. Katalozi su zabavni za pregledavanje kupcima te su dobar način prodaje. U ovom postu na blogu pogledat ćemo kako…

  • Photo credit: Karde Severin on Unsplash

    Vodič za razvoj web i mobilnih aplikacija

    Razvoj web i mobilnih aplikacija postaje sve traženija usluga te taj trend ne pokazuje znakove usporavanja. Svijet tehnologije razvija se velikom brzinom i nove inovacije mijenjaju način na koji živimo, radimo, kupujemo i igramo se. Konkretno, rast web i mobilnih aplikacija stvorio je revoluciju u načinu na koji pristupamo informacijama i uslugama. Tržište aplikacija toliko…

  • Blog - Wireframe za početnike :: Osnove wireframe dizajna

    Wireframe za početnike: Osnove Wireframe dizajna

    Wireframe je vizualni vodič za mapiranje strukture neke web stranice ili aplikacije. Pomaže u planiranju izgleda i prepoznavanju potencijalnih problema prije nego se počne graditi korisničko sučelje. Glavni cilj wireframinga je smanjiti vrijeme provedeno u prepravljanju stvari i povećati vjerojatnost da će gotov proizvod biti jednostavan za korištenje. Smanjenje opsega, fokusiranje na temeljne značajke i…

  • Blog :: Zašto svaka tvrtka treba knjigu grafičkih standarda?

    Zašto svaka tvrtka treba knjigu grafičkih standarda

    Knjiga grafičkih standarda, (ili kraće samo knjiga standarda) možda nije poznata široj publici, pogotovo manjim tvrtkama koje nemaju puno reklamnog materijala te nisu imale potrebu za takvom uslugom.  Međutim u ovom članku ćemo se osvrnuti zašto je dobro da svaka tvrtka, bez obzira na veličinu, kojoj je vizualni identitet (brend) bitan, ima i svoju knjigu…

  • Image by rawpixel.com on Freepik

    Izrada logotipa :: Vodič za dizajn kvalitetnog loga

    Kvalitetno dizajniran logo igra ključnu ulogu u postavljanju tona za bilo koju tvrtku i njezin vizualni identitet. Svakodnevno smo okruženi raznoraznim logotipovima, a ako ste se ikada pitali kako su neki od njih nastali, čitajte dalje jer ćemo u ovom blogu objasniti proces izrade logotipa. DIZAJN LOGOTIPA :: KORACI Dizajn logotipa može biti veoma zahtjevan…

  • Photo credit: Suzy Hazelwood on Pexels

    Čarolija pripovijedanja (storytelling): Kako stvoriti zanimljive marketinške kampanje

    Kada je riječ o content marketingu (sadržajni marketing) i stvaranju zanimljivih digitalnih marketinških kampanja, pripovijedanje može biti bitan alat za mnoge tvrtke. Sadržajni (content) marketing je više od samog bloganja. To je stvaranje sadržaja koji će klijenti smatrati korisnim te ga željeti podijeliti. Baš u tome može pomoći storytelling ili pripovijedanje. Prvo i najvažnije, sjajne…

  • Blog - Vodič za pisanje sadržaja: sve što trebate znati o content marketingu i stvaranju sadržaja

    Vodič za pisanje sadržaja :: Sve što trebate znati o content marketingu

    Content marketing jedan je od najučinkovitijih marketinških alata koji su danas dostupni tvrtkama i poduzećima. Pomaže stvoriti i dijeliti vrijedan, relevantan i dosljedan sadržaj kako bi privukli i zadržali ciljanu publiku. U ovom vodiču pokazat ćemo vam sve što trebate znati o content marketingu. Što je content marketing? Content (sadržaj) marketing je vrsta marketinga koja…