Walk A Dog App :: Logo & UI

grafički dizajn :: branding :: vizualni identitet :: UI dizajn :: UX dizajn :: dizajn mobilne aplikacije :: dizajn loga

Za naše klijente iz Walk A Dog aplikacije smo osmislili cjelokupni vizualni identitet te UI/UX dizajn mobilne aplikacije. Aplikacija napravljena za vlasnike pasa koji se međusobno žele povezati.Stoga nije čudno da smo za ikonu izabrali baš ovakvog slatkog ilustriranog psa. Ovaj šareni i veseli dizajn vjerno predstavlja ovu društvenu aplikaciju, njihove korisnike i njihove čupave ljubimce.

 

UI i logo dizajn za Walk A Dog mobilnu aplikaciju. Logo se nalazi na bež podlozi. Ikona loga je krug u kojem se nalazi ilustracija psa čiji rep (vijugava linija) izlazi van okvira kruga. Rub kruga i pas su crvene boje dok je unutrašnjost kruga smeđe. Ispod ikone je napisano ime pisanim slovimau tamno smeđoj boji. Ispod prezentacije loga se nalazi bijela traka na kojoj se nalaze 4 boje koje su korištene u logu u pripadajućim kvadratima: bež, crvena. zelena i smeđa.
UI i logo dizajn za Walk A Dog mobilnu aplikaciju

 

UX i UI dizajn

UX i UI dizajn su pojmovi sa kojima se puno susrećemo u današnje vrijeme. Razvoj aplikacija je u porastu te mnoge tvrtke žele stvoriti mobilne ili web aplikacije kako bi poboljšale iskustvo svojim klijentima i unaprijedili prodaju.

UX dizajn je skraćenica od eng. User Experience, a UI od eng. User Interface. UX obično obuhvaća cjelokupni dizajn aplikacije (od biranja boja, dizajna layouta, pojedinih dizajn elemenata, itd.), a UI je dio tog procesa, ali je fokus više na korištenju aplikacije, nego njezinom izgledu. Kod UI je bitno da je komunikacija između aplikacije i korisnika neometana, jednostavna i funkcionalna.

Jedna od najbitnijih stvari koje treba zapamtiti kod UX dizajna je da ne pokušavate izmisliti nešto potpuno drugačije i posebno. Klijenti su već naviknuti na mobilne telefone i na aplikacije te očekuju da određene stavke budu na određenom mjestu. Vrlo često za to postoji i dobar razlog, poput lakše preglednosti aplikacije i njezine lakše upotrebe. U redu je promijeniti neke stavke, naravno, ali nemojte pasti pod kušnju da želite inovirati kako se aplikacije koriste. Zbog toga bi aplikacija mogla naići na otpor kod korisnika te time postati i neuspješna. Želimo da korisnici koriste aplikaciju što više, da im je upotreba jednostavna i laka.

Također, nemojte preplaviti korisnika informacijama. Istaknite svojim dizajnom ono najbitnije. Maknite nepotreban tekst i dizajn elemente. Fokusirajte se samo na ono što je zaista važno. Pošto se mobilne aplikacije upotrebljavanju prstima, bitno je da su dizajn elementi lako dostupni. Svi bitniji elementi se trebaju nalaziti na dnu zaslona kako bi ih korisnici mogli dokučiti sa palcem.

UI i logo dizajn za Walk A Dog mobilnu aplikaciju
UI i logo dizajn za Walk A Dog mobilnu aplikaciju

Sviđa vam se ovaj logo? Onda pogledajte i naše ostale radove iz kategorije Logo.

 

ŠTO TREBATE ZNATI O DIZAJNU LOGA?

Odlučili ste da vam treba logo. Bilo da se radi o potpuno novom logu ili redizajnu već postojećeg, ovo su neke stvari koje trebate znati:

1. KOJU VRSTU LOGA ŽELITE?

Postoji više vrsta loga. Logo može biti samo tekstualan (Google), monogram (LG), maskota (KFC), amblem (Stella Artois), piktogrami (Apple), apstraktni (Nike) ili kombinirani: slika i ikona (Amazon). Neki klijenti već imaju ideju koju vrstu žele, to je pogotovo istina kod redizajna loga, ali ako nemate jasnu sliku svog budućeg loga – ne brinite. Možete dogovoriti s dizajnerom da prijedlozi dizajna sadrže više od jednog stila kako biste dobili bolji dojam koji će vam odgovarati. Naravno da dizajner neće moći napraviti sve varijante, ali dobar dizajner će znati točno koje vrste su prikladne za djelatnost kojom se bavite te će vam prema tome dati svoje prijedloge.

2. ODABIR BOJA I TIPOGRAFIJE (VRSTE SLOVA)

Mnoge tvrtke već imaju svoje karakteristične boje i fontove koje koriste. U tom slučaju se dizajneru prosljeđuju podaci te se logo radi prema već postojećim standardima. Neke tvrtke nemaju već određene standarde, ali znaju otprilike koje boje žele i kakav font. U tom slučaju je dobro dizajneru proslijediti neke primjere koji vam se sviđaju. Možete prikupiti slike s Interneta te ih poslati kao referencu. Ako nemate nikakve ideje o bojama i tipografiji, ne brinite. Dizajneri su stručni donositi takve odluke za vas. Uz prijedloge ćete dobiti i pojašnjenje zašto je odabrana baš određena boja i font pa će vam biti lakše donijeti odluku o sustavu boja koje će predstavljati vašu tvrtku.

3. DOGOVOR S DIZAJNEROM

Trebate logo i želite surađivati s nama i pitate se što sada? Putem našeg kontakt obrasca nam pošaljite upit, a mi ćemo vam odgovoriti u što kraćem roku. Ukoliko želite, možete nam odmah poslati neke od informacija navedenih gore, poput imena tvrtke, vrste loga koju želite, čime se tvrtka bavi te slike loga koje vam se sviđaju kao referencu. Nakon što pobliže upoznamo vaše potrebe, poslat ćemo vam financijsku konstrukciju za uslugu koju tražite. Ako pristanete na suradnju, kontaktirat ćemo vas ukoliko nam trebaju dodatne informacije. Rok za izradu je obično oko 5 radnih dana, ali to može varirati ovisno o obujmu posla u trenutku slanja upita. Točan rok ćemo Vam dati prilikom dogovora.

4. GOTOVI PRIJEDLOZI

Po završetku izrade logotipa, dizajner će Vam poslati prezentaciju prijedloga. U ponudi možete izabrati koliko prijedloga želite. Standard je tri ili pet, a ukoliko želite više, molimo vas da to napomenete prilikom upita kako bismo prilagodili ponudu. Nakon što klijent prouči poslane prijedloge te izabere onaj koji mu najviše odgovara, dizajner će napraviti eventualne dodatne izmjene poput promjene boje ili veličine. Kada je posao završen šaljemo verzije logotipa u vektorskom (ai, eps, pdf) i rasterskom (jpg, png) obliku kako biste imali sve verzije potrebne za buduće aplikacije loga (tisak, web) uključujući i definiran sustav boja i karakterističnu tipografiju.

 

Naše ostale radove možete pogledati u portfoliju.

Želite kod nas napraviti logo? Javite nam se na email adresu ili putem kontakt obrasca. Čekamo vas!

Ako želite znati nešto više o grafičkom dizajnu slobodno pogledajte i naš blog gdje ćete naći mnoge zanimljive članke od kojih je jedan upravo o logu.

Zale Dizajn Studio