Shevchenko :: Izrada i dizajn loga, etikete i ambalaže
grafički dizajn :: dizajn etikete :: dizajn ambalaže :: dizajn logotipa :: vizualni identitet
Dizajn vizualnog identiteta za med
Dizajn logotipa, etikete i ambalaže za klijente iz Ukrajine je bilo zadovoljstvo. Naime, radi se o obiteljskom gospodarstvu koji se bavi proizvodnjom meda. Klijenti su željeli cjelokupni vizualni identitet koji bi bio elegantan, ali i topao i pristupačan pošto se radi o obiteljskom poslu.
Dizajn logotipa
Vizualni identitet smo započeli izradom i dizajnom logotipa. Nije bilo teško izabrati ikonu da predstavlja logo. Pčela u letu je bila jednostavan i logičan izbor. Ono što je možda manje očito je činjenica da je putanja koju pčela radi u logu, zapravo potpis vlasnika. Taj jednostavan, a opet zanimljiv detalj daje cjelokupnom dizajnu jednu dodatnu dimenziju. Ikona pčele tako završava svoj let kao točka na kraju tog potpisa.
Odabir boje i tipografije
Odabir boje vizualnog identiteta se opet veže za sami med i želju klijenta da logo bude elegantan. Kako bismo izbjegli tradicionalnu žutu boju meda, odlučili smo se iz tog razloga ipak na zlatnu boju. Zlatna boja je dobar predstavnik meda i sofisticiranosti koju je klijent želio prenijeti.
Tipografija izabrana za ovaj projekt je handwritten font ili ručno pisano slovo. Ovakva vrsta dekorativnog slova je idealna za vrstu dizajna logotipa koju je klijent želio. Dekorativna slova se ne bi trebala koristiti za cijeli tekst pošto ih je teže čitati. Također sa upotrebom previše dekorativnih slova u dizajnu, on može izgledati pretjerano te sami font može odvratiti pažnju od poruke samog dizajna. Stoga su idealni, kao u ovom slučaju, kao naslovi, detalji u dizajnu, slogani i sl. Iz tog smo razloga koristili i ravniji font za riječ “family” kako bismo izbalansirali samu estetiku dizajna te učinili naziv Shevchenko još uočljivijim.
ŠTO TREBATE ZNATI O DIZAJNU ETIKETE I PAKIRANJA?
Dizajn etikete i pakiranja (ambalaže) ima dvije osnovne svrhe. Prvo, omogućuje potrošačima da vide cijene, veličine i druge važne informacije o proizvodu. Drugo, treba pomoći proizvodu da se istakne od konkurencije.
Najbolji način da osigurate da etikete i ambalaža budu uspješni je surađivati s profesionalnim dizajnerima. Oni mogu pomoći da proizvod bude dobro dizajniran kako bi pomogli u što boljem plasiranju proizvoda, a i time pomogli u njegovom uspjehu.
1. Koja je razlika između dizajna naljepnice i ambalaže?
Dizajn etikete jedan je od dijelova ambalaže. Oznake se obično nalaze na prehrambenim proizvodima i uključuju podatke kao što su naziv, sastojci, podaci o nutritivnoj vrijednosti i druge pojedinosti. Dizajn pakiranja uključuje sve, od naljepnica do samih spremnika, pa ako želite promijeniti sam spremnik, to je dio cjelokupnog dizajna ambalaže.
2. Koliko je važno osigurati da se proizvod ističe?
Samo zamislite da ste u supermarketu i da ste okruženi stotinama, ako ne i tisućama proizvoda. Idemo korak dalje pa recimo da kupujete proizvod koji nikad niste koristili, a sada stojite ispred polica na kojima su deseci proizvoda koji nude istu stvar. Koji ćete odabrati? Da li ćete za neki misliti da možda nije baš kvalitetan (iako to nije nužno istina) samo zato što je dizajn nekvalitetan? Ili ćete posegnuti za proizvodom koji vam ima privlačan i kvalitetan dizajn te vam time ulijeva povjerenje? To je snaga dizajna ambalaže. Svi mi svakodnevno biramo proizvode na temelju izgleda iako toga nismo niti svjesni. Kada je vaš proizvod položen direktno pored svoje konkurencije, želite da kupac odabere baš njega. Zato je kvalitetan dizajn toliko bitan.
3. Koje druge čimbenike treba uzeti u obzir pri dizajniranju etiketa ili ambalaže?
Osim što treba osigurati da se proizvod ističe, također treba uzeti u obzir cijenu projekta. Naljepnice i ambalaža mogu biti skupi, stoga treba biti siguran da dobivate najviše za svoj novac. Također morate uzeti u obzir funkciju naljepnica ili ambalaže. Ako, na primjer, prodajete hranu, morate biti sigurni da je ambalaža sigurna za hranu. Da se proizvod neće oštetiti u transportu i da će proizvod biti pravilno sačuvan.
4. Kako osigurati da etikete i ambalaža budu uspješni?
Najbolji način da osigurate da su vaše naljepnice i pakiranja uspješni je surađivati s profesionalnim dizajnerom. Oni će pomoći da shvatite kako da proizvod bude istaknut, a također mogu uzeti u obzir funkciju etiketa ili ambalaže.
5. Koje su neke od uobičajenih pogrešaka koje tvrtke čine s etiketama i ambalažom?
Jedna uobičajena pogreška koju tvrtke čine jest ne razmatranje cjelokupnog dizajna svojih proizvoda. Usredotočuju se isključivo na cijenu projekta ne uzimajući u obzir kako će to utjecati na cjelokupni izgled njihovog proizvoda. Još jedna uobičajena pogreška je izbjegavanje suradnje s profesionalnim dizajnerom. To može dovesti do proizvoda koji nije dobro dizajniran ili nije funkcionalan.
Naše ostale radove možete pogledati u portfoliju.
Trebate dizajn logotipa? Javite nam se na email adresu ili putem kontakt obrasca.
Ako želite znati nešto više o grafičkom dizajnu slobodno pogledajte i naš blog gdje ćete naći mnoge zanimljive članke od kojih su neki i o etiketama te ambalaži.