Walk A Dog App :: Logo & UI

grafički dizajn :: branding :: vizualni identitet :: UI dizajn :: UX dizajn :: dizajn mobilne aplikacije :: dizajn loga

Za naše klijente iz Walk A Dog aplikacije smo osmislili cjelokupni vizualni identitet te UI/UX dizajn mobilne aplikacije. Aplikacija napravljena za vlasnike pasa koji se međusobno žele povezati. Stoga nije čudno da smo za ikonu izabrali baš ovakvog slatkog ilustriranog psa. Ovaj šareni i veseli dizajn vjerno predstavlja ovu društvenu aplikaciju, njihove korisnike i njihove čupave ljubimce.

Izrada logotipa za mobilnu aplikaciju WalkADog
Izrada logotipa za mobilnu aplikaciju WalkADog

UX i UI dizajn

UX i UI dizajn su pojmovi sa kojima se puno susrećemo u današnje vrijeme. Razvoj aplikacija je u porastu te mnoge tvrtke žele stvoriti mobilne ili web aplikacije kako bi poboljšale iskustvo svojim klijentima i unaprijedili prodaju.

UX dizajn je skraćenica od eng. User Experience, a UI od eng. User Interface. UI obično obuhvaća cjelokupni dizajn aplikacije (od biranja boja, dizajna layouta, pojedinih dizajn elemenata, itd.), a UX je dio tog procesa, ali je fokus više na korištenju aplikacije, nego njezinom izgledu. Kod UX je bitno da je komunikacija između aplikacije i korisnika neometana, jednostavna i funkcionalna. UI je dio (obično zadnji stadij) UX dizajna.

Dizajn logotipa za mobilnu aplikaciju WalkADog
Dizajn logotipa za mobilnu aplikaciju WalkADog

Jedna od najbitnijih stvari koje treba zapamtiti kod UX dizajna je da ne pokušavate izmisliti nešto potpuno drugačije i posebno. Klijenti su već naviknuti na mobilne telefone i na aplikacije te očekuju da određene stavke budu na određenom mjestu. Vrlo često za to postoji i dobar razlog, poput lakše preglednosti aplikacije i njezine lakše upotrebe. U redu je promijeniti neke stavke, naravno, ali nemojte pasti pod kušnju da želite inovirati kako se aplikacije koriste. Zbog toga bi aplikacija mogla naići na otpor kod korisnika te time postati i neuspješna. Želimo da korisnici koriste aplikaciju što više, da im je upotreba jednostavna i laka.

Također, nemojte preplaviti korisnika informacijama. Istaknite svojim dizajnom ono najbitnije. Maknite nepotreban tekst i dizajn elemente. Fokusirajte se samo na ono što je zaista važno.

Pošto se mobilne aplikacije upotrebljavaju prstima, bitno je da su dizajn elementi lako dostupni. Svi bitniji elementi se trebaju nalaziti na dnu zaslona kako bi ih korisnici mogli dokučiti sa palcem.

 

UI i logo dizajn za Walk A Dog mobilnu aplikaciju. Logo se nalazi na bež podlozi. Ikona loga je krug u kojem se nalazi ilustracija psa čiji rep (vijugava linija) izlazi van okvira kruga. Rub kruga i pas su crvene boje dok je unutrašnjost kruga smeđe. Ispod ikone je napisano ime pisanim slovimau tamno smeđoj boji. Ispod prezentacije loga se nalazi bijela traka na kojoj se nalaze 4 boje koje su korištene u logu u pripadajućim kvadratima: bež, crvena. zelena i smeđa.
UI i logo dizajn za Walk A Dog mobilnu aplikaciju

Sviđa vam se ovaj logo? Onda pogledajte i naše ostale radove iz kategorije Logo.

Dizajn loga za mobilnu aplikaciju

Dizajn logotipa za mobilnu aplikaciju je slično dizajniranju loga za druge svrhe, ali postoje neke razlike kojima se treba posvetiti.

VELIČINA I REZOLUCIJA

Logo koji se upotrebljava za mobilne aplikacije  se prikazuje u različitim veličinama. Od malenih ikona do većih dimenzija na bannerima. Logo zato treba biti čitak i prepoznatljiv u svim veličinama. Treba se moći skalirati bez da izgubi svoju originalnu kvalitetu. Također treba uzeti u obzir razlučivost ekrana na kojem će se logo prikazivati jer to može dodatno utjecati na kvalitetu izgleda, odnosno opet njegovu jasnoću i čitljivost.

Dizajn loga za mobilnu aplikaciju WalkADog
Dizajn loga za mobilnu aplikaciju WalkADog

KONTRAST

Kod dizajna loga za mobilnu aplikaciju kontrast je jako bitan. Cilj trebaju biti logotipi visokog kontrasta. Bilo da se kontrast napravi pomoću boje (to je razlog zašto često vidimo logotipe u mobilnim aplikacijama crno-bijelog kontrasta) ili pomoću dizajn elementa (veličina i vrsta fonta), to je ono što će logo učiniti prepoznatljivim. To želimo. Da korisnici brzo mogu pronaći i prepoznati logo naše tvrtke u moru drugih ikonica.

SVESTRANOST

Više od drugih logotipa, logo za mobilnu aplikaciju mora biti izuzetno svestran. Dok mnogi drugi poslovni neće možda nikada trebati mobilnu aplikaciju kao i neke druge oblike oglašavanja te takav dizajn loga tada može imati više slobode, kod mobilnih aplikacija to nije slučaj. Ovaj logo će se upotrebljavati na mnogim različitim medijima, digitalnim i tiskanim, u mnogim veličinama te na mnoge načine.

Zbog toga je izuzetno bitno imati na umu da takav logo mora biti prilagođen dizajnom kako bi se lako aplicirao na sve potrebne načine. Trebao bi se moći prilagoditi različitim shemama boja i rasporedima te dobro funkcionirati u vodoravnoj i okomitoj orijentaciji.

BRENDIRANJE

Na kraju, ne zaboravite na brendiranje. Ako je aplikacija dio većeg brenda, treba kroz dizajn slijediti smjernice iz knjige standarda. To uključuje korištenje iste palete boja, tipografije i cjelokupnog vizualnog stila kao i ostatak brenda. Tako se stvara kohezivan i dosljednog identiteta marke na svim dodirnim točkama.

Ukratko, dizajniranje logotipa za mobilnu aplikaciju jedinstven je izazov koji zahtijeva pažljivo razmatranje jednostavnosti, skalabilnosti, svestranosti i brendiranja. Imajući na umu ove čimbenike, možete stvoriti logotip koji će vam pomoći u daljnjem poslovanju.

 

Naše ostale radove možete pogledati u portfoliju.

Želite kod nas napraviti logo? Javite nam se na email adresu ili putem kontakt obrasca. Čekamo vas!

Ako želite znati nešto više o grafičkom dizajnu slobodno pogledajte i naš blog gdje ćete naći mnoge zanimljive članke od kojih je jedan upravo o logu.

Zale Dizajn Studio